Ga naar inhoud

spoor verbreders


zter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De merken die je moet hebben zijn:

H&R, Powertech, SCC of Eibach.

Let op dat ze van alu zijn en een naafrand hebben maar dat hebben bovenstaande merken eigenlijk altijd.

Je vind ze bij de betere automaterialen zaak of op het web bij Ebay en D&W. Kan ook goed gebruikt gekocht worden.

Prijzen nieuw rond de 100 euro per as :thumbup:

IMO is alleen achter niet mooi ziet een beetje raar uit achter een goed sluitend wiel en voor niet.

Is wel slim om voor niet zo breed te gaan als achter, bijvoorbeeld 20mm per kant achter en 10mm voor :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
De merken die je moet hebben zijn:

H&R, Powertech, SCC of Eibach.

Let op dat ze van alu zijn en een naafrand hebben maar dat hebben bovenstaande merken eigenlijk altijd.

Je vind ze bij de betere automaterialen zaak of op het web bij Ebay en D&W. Kan ook goed gebruikt gekocht worden.

Prijzen nieuw rond de 100 euro per as <_<

Is er ook construtief een verschil? Er zijn vlgs mij 2 systemen,

1) het is een losse tussenring en daardoor zijn langere wielbouten nodig.

2 de verbreder wordt op de naaf gemonteer met de originele schroefgaten v/d velgen. In de aldus gemonteerde verbreders zitten 5 nieuw gaten met schroefdraad waarin het velg met (korte) bouten vast wordt gezet.

3) was vandaag in automaterialenzaak en die had het over 2 onderdelen/pasring? per wiel.

Heeft er iemand op het forum momenteel nog verbreders in de aanbieding?

Link naar reactie

<_<

Is er ook construtief een verschil? Er zijn vlgs mij 2 systemen,

1) het is een losse tussenring en daardoor zijn langere wielbouten nodig.

2 de verbreder wordt op de naaf gemonteer met de originele schroefgaten v/d velgen. In de aldus gemonteerde verbreders zitten 5 nieuw gaten met schroefdraad waarin het velg met (korte) bouten vast wordt gezet.

3) was vandaag in automaterialenzaak en die had het over 2 onderdelen/pasring? per wiel.

Heeft er iemand op het forum momenteel nog verbreders in de aanbieding?

Ehumm....

Link naar reactie
Is er ook construtief een verschil? Er zijn vlgs mij 2 systemen,

1) het is een losse tussenring en daardoor zijn langere wielbouten nodig.

2 de verbreder wordt op de naaf gemonteer met de originele schroefgaten v/d velgen. In de aldus gemonteerde verbreders zitten 5 nieuw gaten met schroefdraad waarin het velg met (korte) bouten vast wordt gezet.

3) was vandaag in automaterialenzaak en die had het over 2 onderdelen/pasring? per wiel.

Heeft er iemand op het forum momenteel nog verbreders in de aanbieding?

Is het antwoord van Sledge, een paar posts hierboven, niet voldoende?? <_<

Link naar reactie
Is het antwoord van Sledge, een paar posts hierboven, niet voldoende??

</a>

Bedankt, met het schaamrood op de kaken moet ik bekennen de link niet gevolgd te hebben.

Maar toch additionele informatie en aanvulling voor sledgehammers topic, : wat ze mij dan willen verkopen (2 ringen per kant)zijn blijkbaar universele spoorverbreders met een pasring voor de naaf van de Z3. (Niet doen dus, lijkt me).

Link naar reactie

Met pasringen werkt ook, maar waarom moeilijk doen wanneer het zich ook pasklare systemen geeft?

2) de verbreder wordt op de naaf gemonteer met de originele schroefgaten v/d velgen. In de aldus gemonteerde verbreders zitten 5 nieuw gaten met schroefdraad waarin het velg met (korte) bouten vast wordt gezet.

Geeft het zich pas vanaf 20mm per zijde. :thumbup:

Link naar reactie
kan een der uwe mij vertellen waar ik het BESTE spoorverbreders kan kopenen?
We mogen geen reclame maken hier, maar ik kan wel meedelen dat roodkapje altijd wel een paar setjes op voorraad heeft liggen.
Link naar reactie
De merken die je moet hebben zijn:

H&R, Powertech, SCC of Eibach....

Prijzen nieuw rond de 100 euro per as :thumbup: ...

Toevallig vandaag gevraagd bij Reedijk Banden in Strijen.

(Daar staan op dit moment mijn winterbandjes & velgen)

Setje Eibach 10mm. verbreders met nieuwe wielbouten € 75,00.

(ben ik er wel vanuit gegaan dat een setje 4 wielen betreft.

Nu zou dat best kunnen kloppen want ik vind deze lui helemaal niet duur....

Opslag en 2x wielen wisselen kost € 35,00 per jaar)

Link naar reactie

Jammer, dat valt dan weer 50% tegen.

Maar toch nogsteeds geen slechte prijs neem ik aan...

(als er maar geen hakkietakkie-waaibomen-ijzeren wielbouten bijzitten)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.