Ga naar inhoud

135i


The Shrike

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Net een test gelezen in de nieuwe autovisie, S3, R32 tegen 130i. Audi is goed op weg want de S3 wint glansrijk. :foto:

Jammer dat de 135i er nog niet was, maar ook op circuit kwam de 130i niet goed uit de verf veel (veilig) onderstuur.

In een andere test kwam mijn favoriete model de nieuwe 3 QP er beter uit, de 335d (286pk) is de snelste diesel heeft de titel van de 745d overgenomen :rolleyes: 286pk was vroeger het vermogen van de dikste M, de M635i, nu van een diesel <_<

Link naar reactie
Net een test gelezen in de nieuwe autovisie, S3, R32 tegen 130i. Audi is goed op weg want de S3 wint glansrijk. ;)

Jammer dat de 135i er nog niet was, maar ook op circuit kwam de 130i niet goed uit de verf veel (veilig) onderstuur.

In een andere test kwam mijn favoriete model de nieuwe 3 QP er beter uit, de 335d (286pk) is de snelste diesel heeft de titel van de 745d overgenomen :notworthy: 286pk was vroeger het vermogen van de dikste M, de M635i, nu van een diesel :foto:

:rolleyes: ik moet nog 4 weken wachten...op m,n nwe 335d touring :muur: ik heb er zin in :D

Link naar reactie

135i is de Z4 QP voor gezinnen :notworthy: Oftewel sportieve vaders (met geld)

Jammer dat ze er foto's van de 120i bij doen, dat slaat nou net weer nergens op, typisch weer.

Inderdaad is Audi hard op weg maar de TT verliest toch dik van de Z4 QP. Het is ook maar net hoe je test....

Link naar reactie
:notworthy: ik moet nog 4 weken wachten...op m,n nwe 335d touring :foto: ik heb er zin in ;)

ik voel een forummeeting aankomen. Allemaal een rondje Zandvoort in Puk zijn nieuwe 335d :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.