Ga naar inhoud

135i

The Shrike

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

autoweek

Oei, als de 1 deze wel heeft, wordt de keuze wel weer moeilijker. Ik vind de z4 qp mooier, maar van binnen is de 1 gewoon 88 keer lekkerder om in te zitten.

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Vanaf € 50000 !!?? :angry:

40nvm15.jpg

Vanaf € 56.000 !!?? B)

3z6fn0g.jpg

Keuzes, keuzes, keuzes, om gek van te worden !! ;)

Geplaatst:

En dan nog de 135d :angry:

Geplaatst:
Ok. Doe mij dan maar de 1-serie...

Een ZZZ Qp heb ik al en voorlopig nog steeds niet kapot van het design van de ZZZ QP

Ik vind hem mooier dan de roadster :rolleyes:

Geplaatst:

Net een test gelezen in de nieuwe autovisie, S3, R32 tegen 130i. Audi is goed op weg want de S3 wint glansrijk. :foto:

Jammer dat de 135i er nog niet was, maar ook op circuit kwam de 130i niet goed uit de verf veel (veilig) onderstuur.

In een andere test kwam mijn favoriete model de nieuwe 3 QP er beter uit, de 335d (286pk) is de snelste diesel heeft de titel van de 745d overgenomen :rolleyes: 286pk was vroeger het vermogen van de dikste M, de M635i, nu van een diesel <_<

Geplaatst:
En dan nog de 135d :rolleyes:

dus :schater:

Geplaatst:
Net een test gelezen in de nieuwe autovisie, S3, R32 tegen 130i. Audi is goed op weg want de S3 wint glansrijk. ;)

Jammer dat de 135i er nog niet was, maar ook op circuit kwam de 130i niet goed uit de verf veel (veilig) onderstuur.

In een andere test kwam mijn favoriete model de nieuwe 3 QP er beter uit, de 335d (286pk) is de snelste diesel heeft de titel van de 745d overgenomen :notworthy: 286pk was vroeger het vermogen van de dikste M, de M635i, nu van een diesel :foto:

:rolleyes: ik moet nog 4 weken wachten...op m,n nwe 335d touring :muur: ik heb er zin in :D

Geplaatst:
:rolleyes: ik moet nog 4 weken wachten...op m,n nwe 335d touring :muur: ik heb er zin in :D

potver ..... wat een monster, vreselijk jaloers :foto: ;) :notworthy: :D

Geplaatst:

135i is de Z4 QP voor gezinnen :notworthy: Oftewel sportieve vaders (met geld)

Jammer dat ze er foto's van de 120i bij doen, dat slaat nou net weer nergens op, typisch weer.

Inderdaad is Audi hard op weg maar de TT verliest toch dik van de Z4 QP. Het is ook maar net hoe je test....

Geplaatst:
:notworthy: ik moet nog 4 weken wachten...op m,n nwe 335d touring :foto: ik heb er zin in ;)

ik voel een forummeeting aankomen. Allemaal een rondje Zandvoort in Puk zijn nieuwe 335d :rolleyes:

Geplaatst:
:thumbup: ik moet nog 4 weken wachten...op m,n nwe 335d touring :wave: ik heb er zin in :wub:

Da's heeeeeel mooi ;) Laat je straks de ///M staan ;)

Geplaatst:
ik voel een forummeeting aankomen. Allemaal een rondje Zandvoort in Puk zijn nieuwe 335d <_<

Is hij gelijk goed ingereden :rolleyes:

Geplaatst:
Is hij gelijk goed ingereden :rolleyes:

Is dat niet iets voor jou, Ruud??

Geplaatst:
Inrijden of de 335d ??

335d natuurlijk! Zou jou en Marijke goed staan en is weer eens iets anders als zo'n zilveren Z3M...

Geplaatst:
335d natuurlijk! Zou jou en Marijke goed staan en is weer eens iets anders als zo'n zilveren Z3M...

één nadeel, het is geen cabrio :rolleyes:

Geplaatst:
één nadeel, het is geen cabrio :rolleyes:

Dat zeg ik: het is weer eens iets anders!

Geplaatst:
één nadeel, het is geen cabrio :ph34r:

Zaag je het dak er toch af, jij kunt immers goed lassen om de versteviging weer terug te krijgen.

Een retro cabrio!

André

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen