Ga naar inhoud

Banden


Aanbevolen berichten

Sinds april 2004 rijd ik Vredestein Ultrac. Ik moest er eerst even aan wennen want ik was gewend aan Conti's Sport Contact, maar nu ik eraan ben gewend, vind ik het een fijne band.

Zijn er meer die onder hun z3 zulke sloffen hebben? Ben benieuwd naar jullie ervaring met deze banden.

Groeten, Sander :D

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Sander welkom op dit geweldige forum, onder wat voor een Z3 zitten deze Ultrac's rij zelf op de Conti's SCII weet dus niets van de Ultrac.

Groet Huub :D

Link naar reactie

Sander ik kreeg net je e mail en antwoord via het forum de prokit koste mij inc.verzendkosten 231,50 bij Dutch Power Trading uit Didam(via internet) en de montage kostte mij bij m'n bandenman 100,00 inc. uitlijnen.Totaal dus 331,50. Normaal kost de set 370 euro via Interstate Delft.Als je in het noorden woont mag je best wel ff proefrijden.(anders ook wel..) ^_^Coupe is 35mm naar beneden gegaan en wat negatieve verhalen betreft als je de goede tolerantie's aanhoud is er niks aan de hand,et waardes en mm verlaging.

Groet Huub

Link naar reactie
Sinds april 2004 rijd ik Vredestein Ultrac. Ik moest er eerst even aan wennen want ik was gewend aan Conti's Sport Contact, maar nu ik eraan ben gewend, vind ik het een fijne band.

Zijn er meer die onder hun z3 zulke sloffen hebben? Ben benieuwd naar jullie ervaring met deze banden.

Groeten, Sander :D

Over het algemeen komen de conti's beter uit de test van de autoblaadjes.

Kan natuurlijk ook zijn dat ze meer sponsoren B)

Alhier kun je wat testverslagen inzien!

groet,

Pierre

Link naar reactie
Gast Grietje (GG)
Sinds april 2004 rijd ik Vredestein Ultrac. Ik moest er eerst even aan wennen want ik was gewend aan Conti's Sport Contact, maar nu ik eraan ben gewend, vind ik het een fijne band.

Zijn er meer die onder hun z3 zulke sloffen hebben? Ben benieuwd naar jullie ervaring met deze banden.

Groeten, Sander :D

B) Hoi Sander,

Allereerst wil ik je een compliment geven over de verrassende bijdrage die je hebt geleverd aan dit forum. Het onderwerp is buitengewoon inspirerend te noemen.

Ik heb ook ervaring met deze banden onder mijn z3 coupé en ervaar het als fantastische pantoffels! Het pittige, maar tevens meegaande karakter van de band sluit uitstekend aan op mijn rijstijl. En mijn adagium is: never change a winning team. dus voor mij nooit meer andere sloffen....

Groeten van G. Greetje

Link naar reactie
Sander ik kreeg net je e mail en andwoord via het forum de prokit koste mij inc.verzendkosten 231,50 bij Dutch Power Trading uit Didam(via internet) en de montage kostte mij bij m'n bandenman 100,00 inc. uitlijnen.Totaal dus 331,50. Normaal kost de set 370 euro via Interstate Delft.Als je in het noorden woont mag je best wel ff proefrijden.(anders ook wel..) ^_^Coupe is 35mm naar beneden gegaan en wat negatieve verhalen betreft als je de goede tolerantie's aanhoud is er niks aan de hand,et waardes en mm verlaging.

Groet Huub

Huub dat valt me heel erg mee,ik had gedacht dat het duurder was. bij wasenaar had ik een paar maanden terug gevraagd over de verlaging van eibach, circa 500 euro incl montage. ik heb je coupe vanmorgen even bekeken ( in het echt ) hij ziet er echt super uit waanzinnig mooi.

precies goed zoals ie verlaagd is.

ik heb zelf een zwarte z3 roadster 2.8 je hebt me vast weleens zien rijden in lwd.

sander

Link naar reactie
Gast Gast_sander
Sinds april 2004 rijd ik Vredestein Ultrac. Ik moest er eerst even aan wennen want ik was gewend aan Conti's Sport Contact, maar nu ik eraan ben gewend, vind ik het een fijne band.

Zijn er meer die onder hun z3 zulke sloffen hebben? Ben benieuwd naar jullie ervaring met deze banden.

Groeten, Sander :D

B) Hoi Sander,

Allereerst wil ik je een compliment geven over de verrassende bijdrage die je hebt geleverd aan dit forum. Het onderwerp is buitengewoon inspirerend te noemen.

Ik heb ook ervaring met deze banden onder mijn z3 coupé en ervaar het als fantastische pantoffels! Het pittige, maar tevens meegaande karakter van de band sluit uitstekend aan op mijn rijstijl. En mijn adagium is: never change a winning team. dus voor mij nooit meer andere sloffen....

Groeten van G. Greetje

hoi greetje,

wat voor coupe heb je een M of een 2.8, en heb je de standaard maat eronder ?

sander

Link naar reactie

Sander had inderdaad al het idee dat je uit Lwd kwam super moeten we maar eens afspreken kan je in mijn coupe ff rijden om te voelen of dat bevalt zo'n verlaagd ding.Bij deze post ik mijn 250 item en heb ik mijn target gescoord en heb ik mijn 2.8 status B) :D

Groet Huub

Link naar reactie

Proficiat Huub, zal vanavond eentje op je drinken :D

Overigens een tip voor alle verlagers, ff goed op het net kijken naar de aanbiedingen of ebay.de , ook zijn er op de diverse Duitse forums vaker tweede hands setjes te koop B)

Link naar reactie
Sander had inderdaad al het idee dat je uit Lwd kwam super moeten we maar eens afspreken kan je in mijn coupe ff rijden om te voelen of dat bevalt zo'n verlaagd ding.Bij deze post ik mijn 250 item en heb ik mijn target gescoord en heb ik mijn 2.8 status B) :D

Groet Huub

huub dat moeten we altijd doen, maar eerst ga ik op vakantie, zal de z3 even de sporen geven in de ardennen.

grt sander

Link naar reactie
Sander had inderdaad al het idee dat je uit Lwd kwam super moeten we maar eens afspreken kan je in mijn coupe ff rijden om te voelen of dat bevalt zo'n verlaagd ding.Bij deze post ik mijn 250 item en heb ik mijn target gescoord en heb ik mijn 2.8 status B)  :D

Groet Huub

huub dat moeten we altijd doen, maar eerst ga ik op vakantie, zal de z3 even de sporen geven in de ardennen.

grt sander

Link naar reactie
Sander had inderdaad al het idee dat je uit Lwd kwam super moeten we maar eens afspreken kan je in mijn coupe ff rijden om te voelen of dat bevalt zo'n verlaagd ding.Bij deze post ik mijn 250 item en heb ik mijn target gescoord en heb ik mijn 2.8 status B)  :D

Groet Huub

huub dat moeten we altijd doen, maar eerst ga ik op vakantie, zal de z3 even de sporen geven in de ardennen.

grt sander

Dan kun je ook nog even meerijden in de clubrit van BMW automobielclub vlaanderen op 1 augustus...

(zie bmwz3club > evenementen > 2004 > 1 augustus )

:D

Rem

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Zijn die ultra tracs harder dan die goodyears eagles?

geen idee, volgens mij zijn ze zachter dan de conti's

en zijn conti's dan harder dan eagles ?

;) :D

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Hoi Sander,

Ik rijd altijd conti's sport contact en dit bevalt super goed. Ik zou persoonlijk dan ook nooit de gedurfde, maar ook enigszins wilde overstap maken naar de Vredesten Ultrac. Dit heeft er in mijn geval ook mee te maken dat ik in mijn hele leven, afgezien van mijn beamer, nogal gefocust ben op zowel contact als sport, dus in dat opzicht sluiten de conti's naadloos aan op mijn levensvisie.

Wel heb ik er enorm veel respect voor dat jij die sprong in het duister wel hebt durven nemen. Ik wil je dan ook betitelen als een lefgozer met de nodige ontdenkkingsdrang en de wil om te vernieuwen. Hier steek ik dan ook bij deze de loftrompet over!

Mocht je meer willen weten van mijn z3 of mijn persoonlijke achtergrond, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Groeten,

L. Leo, Alias Listige Leo

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.