Ga naar inhoud

Site met allemaal leuke dingen voor de Z3 en Z4


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Kijk hier maar eens

Vandaag bij deze jongens een acryl windschot besteld zodat mijn mooie met walnoot beklede rolbeugels deze zomer continu bewonderd kunnen worden. Leuke site (ziet er niet uit maar daar gaat het niet om) waar ook andere zaken worden aangeboden dan de standaard items. Ondermeer software voor de Z4 om met de sleutel de kap te openen, software om de kap tijdens het rijden te kunnen bedienen tot 25km p.u. en een iets duurdere versie waarmee je de kap tot 50 km p.u. kunt openen. Ook complete carbon interieurs en nog veel meer. Veel plezier :wave:

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik ken hem al langer ook veel spullen van die andere zettie, is een internetshop die veel spullen van anderen aanbiedt.

Komen mijn matjes vandaan :thumbup:

Heb je Z3 forum korting gevraagd: krijg je altijd de verzendkosten gratis :wave:

Nou lekker dan. Dat had je wel eens eerder mogen zeggen :angry: Maar bedankt voor de verzendkostentip Pierre. :thumbup:

Link naar reactie
Gewoon eerst ff vragen als je iets moet hebben, op Z-gebied weten we hier altijd raad :thumbup:

Zie nu pas dat ie ook onder "alle links" staat plus nog een aantal andere sites die ik niet ken. Lekker opgelet dus. Dacht dat ik al alles wel zo'n beetje gezien had op het forum. Dus niet, Overigens dat van die verzendkosten klopt. :angry:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.