Ga naar inhoud

Chromen nieren


RobC

Aanbevolen berichten

Gisteren nieuwe nieren geplaatst: bescheiden chroom, uitsluitend op de voorzijde van de spijlen. :party:

Het zijn dezelfde als te zien zijn bij Not2Fast in de Member's Gallery. Het zijn dus niet de plak-spijltjes zoals je die ziet aangeboden op met name ebay.com, die zijn IMHO veel te grof en te veel van het goede.

Besteld bij en vlot geleverd door: http://www.sanituning.de/Shop/catalog/cata...15399b6bcfb5da3

Nee, ik heb daar geen aandelen. :blush:

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met creditcardkosten en verzending kostte dit totaal 55,75 euro. Heb je het geluk dichtbij de grens te wonen, dan zal dat zeker voordeliger zijn. Och, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.".. :party:

Link naar reactie
Goeie verbetering Rob!  :D

Wat kost 't nou tot op je deurmat?

Ik heb ze nl bij de dealer in Dld voor € 45,24 gekocht en ben gewoon benieuwd...

Zal in NL dus niet veel meer zijn (denk aan Convexe spiegel van Pierre B) )

Link naar reactie
Gisteren nieuwe nieren geplaatst: bescheiden chroom, uitsluitend op de voorzijde van de spijlen. :D

Het zijn dezelfde als te zien zijn bij Not2Fast in de Member's Gallery. Het zijn dus niet de plak-spijltjes zoals je die ziet aangeboden op met name ebay.com, die zijn IMHO veel te grof en te veel van het goede.

Besteld bij en vlot geleverd door: http://www.sanituning.de/Shop/catalog/cata...15399b6bcfb5da3

Nee, ik heb daar geen aandelen. :D

Rob,

Ik zit er ook over te denken om deze chromen nieren te plaatsen. Ik vroeg me af of dit de orginele bmw nieren zijn en of deze ook passen op een 1.9 uit 1996. Weet jij dit toevallig?

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

ik weet dat ik nu ga vloeken maar ja ik heb een bmw e46 aaaaaaa sorry geen z3 maar ik heb toch een vraagje die chrome nieren wil ik ook graag bestellen voor mij e46 maar dat wil niet lukken op die site in duitsland heeft er nog iemand een andere optie in nederland mvg een blije bmw rijder

Link naar reactie

ik weet dat ik nu ga vloeken maar ja ik heb een bmw e46 aaaaaaa sorry geen z3 maar ik heb toch een vraagje die chrome nieren wil ik ook graag bestellen voor mij e46 maar dat wil niet lukken op die site in duitsland heeft er nog iemand een andere optie in nederland mvg een blije bmw rijder mail me anders op lorentzo_sabine@hotmail.com

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.