Ga naar inhoud

But i wanted a blue one!!!!!


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

[zedri mimic mode on]

Stel je deZe dame ff voor in je bed.

Oh no, what a mini dick you have and itZ not even red or purple, all the girlZ at school are dating pronZtar dudeZ with 16" purplered dickZ and you are giving me thiZZZ!! I'm going to go away now. I'm gonna call my daddy and tell him what a looZer you are. I wanted a 16" dick, a 15" or even 14" would have been fine, but thiZ, thiZ is rediculeZZ. You know what, I'm going to call all my girlfriendZ and tell them what a tiny pecker you have to go around. I can't believe you wanted to PariZ me with that little thingy. TZZZZ

[zedri mimic mode off]

Link naar reactie

Poehe, ik was na 3x 'ohh daddy it's the wrong color' al ingestapt en weer terug naar de dealer gereden. Ga ja even lekker op je triangel spelen zeg. tuthola.

Helaas bestaan ze echt. Ik ben blij dat ik geleerd heb dat je dingen moet verdienen of ervoor moet werken ipv alles zo maar te krijgen.

Link naar reactie
Huub, Danny kan wel wat hebben hoor. En ik vind rood wel een mooie kleur. Maar hoezo ben ik verwend?

Met andere woorden, dat ben ik wel maar hoe weet jij dat ? :blink:

Toets Indopower maar eens in op de zoekfunctie(de ROBToets) :)

Link naar reactie
Toets Indopower maar eens in op de zoekfunctie(de ROBToets) :unsure:

Heb ik gedaan en alles doorgelezen maar begrijp je nog niet. Ik zie je wel tijdens de friesland rit eind deze maand. Moeten we onder het genot van een lekkere whiskey nog maar eens over hebben dan.

Link naar reactie

je kan je toch alleen maar de vraag stellen: hoe kan iemand zijn kind zon opvoeding meegeven waarin dit soort gedrag toegelaten wordt?

zon etterke is ook het resultaat van de waarden en normen die pa en ma doorgeven :unsure:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.