Ga naar inhoud

Hoe kom ik aan spiegels voor 2.8 roadster uit '97?


hifive

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,

Ik overweeg een 2.8 roadster uit '97 over te kopen van een particulier.

Eén van de spiegels van de betreffende auto is echter kapot.

De bediening doet het wel, maar een vandaal heeft het omhulsel kapot getrapt.

De verkopende partij biedt een korting aan voor de spiegel maar ik heb geen idee of deze korting reeel is.

Mijn vragen zijn dus:

Waar kan ik (nieuwe of gebruikte) spiegels voor een 2.8 roadster kopen? (links zijn ook welkom)

Hoeveel kosten deze spiegels? (schattingen zijn ook welkom)

En wat ben ik kwijt om de spiegel(s) te laten plaatsen?

Aangezien er toch al een spiegel-omhulsel kapot is overweeg ik 2 mooiere spiegels dan de standaard Z3-spiegels te laten plaatsen.

Iemand die hier een adresje voor weet? (of waar ik mooie modellen online kan bekijken?)

Zo, heel wat vragen....

Hopelijk weten jullie de antwoorden.... ;-)

Alvast bedankt voor de reacties!!!

Hifive

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bedankt voor de reacties tot nu toe!

Dus 2 in de juiste kleur gespoten M-spiegels kosten zo'n 450 euro:

http://www.bmw-chromteile.de/webshop/catal...8cf5c807d29d928

Zijn er mensen die ervaring hebben met de kwaliteit van de BMW Chromteile M-spiegels?

En hoeveel geld ben ik dan nog kwijt als ik ze wil laten monteren?

Groet,

Hifive

Tenzij anders vermeld zijn het originele onderdelen. Je krijgt dus originele M spiegels. Ik heb ze toevallig vanmorgen besteld. Zijn elders aanmerkelijk duurder. Voor monteren: stuur Ruud even een PM (Roodkapje) Is zo ongeveer de ForuMonteur. Mocht je besluiten om toch geen M spiegels te kopen, mijn standaard spiegels komen binnenkort beschikbaar in de kleur Saphire zwart

Link naar reactie
Bedankt voor de reacties tot nu toe!

Dus 2 in de juiste kleur gespoten M-spiegels kosten zo'n 450 euro:

http://www.bmw-chromteile.de/webshop/catal...8cf5c807d29d928

Zijn er mensen die ervaring hebben met de kwaliteit van de BMW Chromteile M-spiegels?

En hoeveel geld ben ik dan nog kwijt als ik ze wil laten monteren?

Groet,

Hifive

Mijn M-spiegels komen ook van BMW Chromteile, perfect gespoten in exact de juiste (op te geven) kleur.

Aanrader, wat mij betreft.

Ruud (Roodkapje) heeft ze voor me gemonteerd en da's eveneens een aanrader. Wil je het zelf doen, dat moet kunnen als je geen 2 linkerhanden hebt, zoals ik.

Link naar reactie
Thanks voor de info (S)toploss en Rob.

Die M-spiegels worden toch wel per 2 stuks verkocht?

http://www.bmw-chromteile.de/webshop/catal...8cf5c807d29d928

Ik neem aan van wel, maar ik zie het nergens op de site staan dus ik check maar even voor de zekerheid......

Groet,

Hifive

Word als paar verkocht :rolleyes:

Link naar reactie
Thanks voor de info (S)toploss en Rob.

Die M-spiegels worden toch wel per 2 stuks verkocht?

http://www.bmw-chromteile.de/webshop/catal...8cf5c807d29d928

Ik neem aan van wel, maar ik zie het nergens op de site staan dus ik check maar even voor de zekerheid......

Groet,

Hifive

Graag gedaan. Kreeg vandaag een mail van Herr Neetzel van BMW-chromteile.de of ik verwarmde spiegels heb. Zal wel te maken hebben met een ander binnenwerk dan onverwarmde. Kijk dat dus even na als je gaat bestellen, kun je dit gelijk meegeven.

Link naar reactie
Graag gedaan. Kreeg vandaag een mail van Herr Neetzel van BMW-chromteile.de of ik verwarmde spiegels heb. Zal wel te maken hebben met een ander binnenwerk dan onverwarmde. Kijk dat dus even na als je gaat bestellen, kun je dit gelijk meegeven.

<_< Da's nieuw dan.

Link naar reactie
:foto: Da's nieuw dan.

Ik zie jou alleen nog maar midden in de nacht posten Rob. Krijg je 's-nachts toevallig vleugels en lange hoektanden? Dan is er iets goed mis hoor. :D

Maar terug naar het onderwerp. Op mijn vraag Een M spiegel is toch een M spiegel? kreeg ik het volgende antwoord:

Hallo Herr Burger,

Ein M Spiegel ist ein M Spiegel. Wenn Sie bei Ihren Spiegel das Spiegelglas abmachen, dann hängt er noch an zwei Kabeln, das ist die Spiegelheizung.

Letzte Zeit ist es öfters vorgekommen, dass die M Spiegel keine solche Kabeln hatten. Diese müssen wir dann für Sie nachrüsten.

Manche BMW Z3 Fahrer haben gar keine Spiegelheizung in den alten Spiegeln, dann müssen wir den Aufwand natürlich auch nicht betreiben.

Es liegt also nur am Kabel und wenn die Kabel nicht da sind, dann kann man auch nichts an das Spiegelglas klemmen. Wenn Sie wollen kann ich Ihnen ein Bild schicken.

Mit freundlichen Grüssen

Alex Neetzel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.