Ga naar inhoud

Ik hoor een trilling-geluid


Runny-Z3

Aanbevolen berichten

Hoi guys,

Ik heb laatst een paar keren mijn onderstel in contact laten komen met een paar drempels die op zo'n ventweg liggen.

Na een tijdje begon ik een soort trilling-geluid te horen als de toeren de 3000 passeert. Daarna begon het tussen 2,5 en 3 duizend toeren die zelfde geluid te maken. Het klinkt alsof iets los is en trilt als de auto bij deze toeren komt. Bij hoger of lagere toeren hoor ik geen geluid. Het treed op vooral als ik in de eerste en de tweede versnelling zit. Ik hoor het achterin het auto (dus meer achter mijn stoel richting de kofferbak).

Ik denk zelf misschien dat het te maken heeft met de uitlaat, kan dit kloppen? Maar het feit dat ik bij andere toeren niks meer hoor geeft me twijfels.

Weet iemand raad mee?

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Waarschijnlijk ophangbeugel van voorpijp aan versn.bak :rolleyes: :D

Bedankt Roodkapje. En een voorspoedige 2007

Ik zal dat meenemen. :banaan:

Ik hoor het achterin het auto (dus meer achter mijn stoel richting de kofferbak), maakt dit een verschil?

Ik zal het wel deze week op een brug zetten

Groetjes

Link naar reactie

Het is gelukt!! :rolleyes:

De voorste uitlaatsteun was kapot. Ik heb het bij de dealer zelf laten vervangen. Kosten in totaal ongeveer 6o euri en het duurde maar ongeveer een uurtje. Ik had geen afspraak, ging gewoon langs om te kijken wat het was, maar bleek dat ze het meteen konden vervangen. Dus ook gedaan natuurlijk.

Ik moest een uitlaatsteun en een spaan kopen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.