Ga naar inhoud

Download GPS routes


Jos

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met GPS-routes die je hier kunt downloaden? :ph34r:

'k heb vandaag enkele routes uit mijn omgeving in mijn TT gezet en ga deze een keer rijden........ :P Lijkt te werken.....

Wel een leuke site. Weet iemand nog meer sites waar routes te vinden zijn? :m:

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 7 maanden later...

Ik hoor over sommige routes goede verhalen, over sommige ook minder goede. Misschien kunnen we een draadje starten (of deze voortzetten) om te melden als je een route gereden hebt en wat je ervan vond. Hebben anderen misschien ook nog wat aan!

Link naar reactie
Ik hoor over sommige routes goede verhalen, over sommige ook minder goede. Misschien kunnen we een draadje starten (of deze voortzetten) om te melden als je een route gereden hebt en wat je ervan vond. Hebben anderen misschien ook nog wat aan!

Precies, heb er diverse gereden. Er zitten hele mooie en hele slechte tussen. Zal mijn ervaringen op een rijtje zetten.

Link naar reactie
Tip: Promotor heeft een mooi programma uitgebracht genaamd "On Route". Er zitten legio routes in en je kan er zelf ook routes mee uitzetten, op basis van afstand, tijd of type wegen en vervolgens naar Garmin of TomTom uploaden of gewoon uitprinten:

Linkje

Goed programma ook voor het plannen van je reis, kost je echter wel money (legaal)

Link naar reactie
Tip: Promotor heeft een mooi programma uitgebracht genaamd "On Route". Er zitten legio routes in en je kan er zelf ook routes mee uitzetten, op basis van afstand, tijd of type wegen en vervolgens naar Garmin of TomTom uploaden of gewoon uitprinten:

Linkje

ik heb hier inderdaad de motorversie (van gevonden). Pas een keer gebruikt en dat werkt best mooi. Nu nog een keer de autoversie.

Link naar reactie

Dikke week geleden nog "Rondje Amersfoort" gereden. Erg leuke route!!

En Frank had nog even uitgevonden hoe we het beginpunt van de route een beetje naar ons toe konden editten... bestandje gewoon aanpassen en het startpunt lag op 6 km i.p.v. op 40 :blink:. Voor diegenen die dat ook handig vinden om te weten hoe dat werkt... Frank (The Bob) kan daar meer over vertellen :wave:

Link naar reactie
Ik hoor over sommige routes goede verhalen, over sommige ook minder goede. Misschien kunnen we een draadje starten (of deze voortzetten) om te melden als je een route gereden hebt en wat je ervan vond. Hebben anderen misschien ook nog wat aan!

route van groningen heb ik ook zelf gemaakt via google en tyres en op tom tom gezet, je weet zelf het resultaat

Link naar reactie

Misschien een leuke tip, is het programma Tyre , waar Sijtse ook al op wees. Dit programma kan Google Earth combineren met je TomTom. Je kunt dus op een regenachtige dag, achter je computer een leuke route maken, door het plaatsen van waypoints in GE, die je vervolgens naar je TT laadt. Er staan trouwens ook een aantal routes op deze site die je kunt downloaden. Op de website van de ANWB staan er trouwens ook een aantal, o.a. de routes die je wel eens tegenkomt op de ANWB-borden.

Ben net deze week met Tyre aan de slag gegaan, en het ziet er veelbelovend uit. Is inderdaad een leuk idee om hier wat routes uit te wisselen, of te bespreken. Groeten Pieter.

Link naar reactie
Wie heeft er ervaring met GPS-routes die je hier kunt downloaden? :rolleyes:

'k heb vandaag enkele routes uit mijn omgeving in mijn TT gezet en ga deze een keer rijden........ :wave: Lijkt te werken.....

Wel een leuke site. Weet iemand nog meer sites waar routes te vinden zijn? :m:

Werkt prima

Link naar reactie

Het Groene Hart deel 1.

Hierbij mijn eerste recensie.

Bron: GPStracks

Naam: Het groene hart

Afstand: 132 km

Oordeel Z3MRunner: Absolute aanrader. Voor een mooie omgeving hoef je niet naar Italie te rijden. Het zit hier om de hoek.

URL: Het Groene hart

Tip: Er zitten twee momenten in dat de TT de draad kwijt raakt. Remedie: betreffende punten op dat moment op: bezocht zetten.

Route:

hetgroenehartmediumfi9.jpg

Impressie:

cimg1479mediumnw1.jpg

Start op de Lekdijk

cimg1480mediumfh5.jpg

Dijkhuisje

cimg1485mediumxb9.jpg

Mooi

cimg1492mediumyu8.jpg

Haarspeltbocht

cimg1493mediumiy8.jpg

Smalle straatjes

cimg1497mediumsr5.jpg

MacDrive

cimg1498mediumuw8.jpg

Water

cimg1501mediumeu4.jpg

Bruggetjes

cimg1502mediumui3.jpg

Molentjes

Wordt vervolgd

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.