Ga naar inhoud

Chromen deurhendels


RobC

Aanbevolen berichten

In de rubriek 'Vragen staat vrij' plaatste ik een vraag aan Pierre m.b.t. zijn ervaringen met de zgn. chromen opplak-deurhendels. Ik heb ze inmiddels binnengekregen en gemonteerd. Op verzoek van Ivo hierbij mijn ervaring en een fotootj.:

Besteld bij www.sanituning.de voor 55 euro plus verzendkosten, binnen drie dagen in huis. Het zijn géén plastic covers en de pasvorm is ronduit goed.

Zoals Pierre al zei is het een kwestie van ontvetten van de standaard zwarte plastic handgrepen en daarna goed mikken en aandrukken. Ze zitten dan muurvast, geen beweging meer in te krijgen, dus héél goed mikken!

De meeste tijd ging zitten in het loshalen van de beschermlaag op de lijmzijde, kortom, het is een fluitje van een eurocent, met in mijn ogen een fraai resultaat. :P

Groet, Rob.

post-3-1089570027.gif

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dylotic blijkt niet alleen goed te kunnen fotograferen, hij kan ook "Photoshoppen"; misschien wil hij met gebruikmaking van jouw foto de zwarte deurhandels omtoveren naar chromen en daarvan een foto plaatsen?? :lol:

Link naar reactie

Ben het met jullie eens dat de kleur wel verschil uitmaakt bij chroom of niet chroom, op donkere kleuren komt chroom mooi uit, vooral bij de ///M versies die ook nog chroomelementen in de vinnen hebben zitten komen de deurhendels mooi over.

Een ander alternatief is in de autokleur laten spuiten. Die matzwarte dingen zijn IMHO niet mooi.

Wat IMHO nog mooi is vanuit de chroomline exterieur is de afdekplaat van het remlicht in chroom, deze past echter niet voor de ///M en de oudere versies.

De voorruitstijl in chroom vind ik weer te, maar zoals vaker gezegd, smaken verschillen gelukkig.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.