Ga naar inhoud

stuiterende achteras


pj311

Aanbevolen berichten

hey

als ik vanuit stilstand op een droge baan keihard optrek (rood licht spurt :rolleyes: ), lijkt het of de achteras stuitert over de baan. wanneer de wielen niet perfect recht staan, gebeurt het niet, dan slippen de wielen lekker door. idd met asc uit :wave:

zijn mijn dempers versleten?

heeft nog iemand hier last van?

pj

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Volgens mij is dit gewoon standaard bij de Z3. De E36 achteras is nu eenmaal het zwakste punt. Mijn achteras dribbelde ook regelmatig als ik over een hobbelige ondergrond hard optrok. Mijn E39 en E60 hadden resp. hebben dat nooit. Nakijken kan natuurlijk nooit kwaad, maar ik heb van meerdere anderen meegekregen dat dit ook bij hun hetzelfde verhaal is.

Is 1 van de dingen die ik bij een z4 aanschaf scherp zal bekijken, want ik heb begrepen dat het beter is, maar nog steeds niet halleluja.

Link naar reactie

Ik ga met het idee van Roodkapje mee.

Ik had zelf ook versleten achteras rubbers.

Wanneer ik hard optrok, tok ik de banden in de wielkasten.

Nieuwe achterasrubbers en het probleem is opgelost.

(misschien kan je gelijk M-rubbers monteren, lekker stijf)

Link naar reactie
Volgens mij is dit gewoon standaard bij de Z3. De E36 achteras is nu eenmaal het zwakste punt. Mijn achteras dribbelde ook regelmatig als ik over een hobbelige ondergrond hard optrok. Mijn E39 en E60 hadden resp. hebben dat nooit. Nakijken kan natuurlijk nooit kwaad, maar ik heb van meerdere anderen meegekregen dat dit ook bij hun hetzelfde verhaal is.

Is 1 van de dingen die ik bij een z4 aanschaf scherp zal bekijken, want ik heb begrepen dat het beter is, maar nog steeds niet halleluja.

Z3 heeft zelfs een nog oudere achteras nl. van de E30 (niks mis mee hoor) <_<

Link naar reactie
Volgens mij is dit gewoon standaard bij de Z3. De E36 achteras is nu eenmaal het zwakste punt. Mijn achteras dribbelde ook regelmatig als ik over een hobbelige ondergrond hard optrok. Mijn E39 en E60 hadden resp. hebben dat nooit. Nakijken kan natuurlijk nooit kwaad, maar ik heb van meerdere anderen meegekregen dat dit ook bij hun hetzelfde verhaal is.

Is 1 van de dingen die ik bij een z4 aanschaf scherp zal bekijken, want ik heb begrepen dat het beter is, maar nog steeds niet halleluja.

doet zich ook voor op vlakke ondergrond. lijkt me dat de wisseling tussen wel- en geen grip heel snel zo'n beetje aan- en af gaat en dat de ophanging die korte opeenvolging niet kan volgen. is beetje lullig verwoord, maar je begrijpt me wel.

vergeleken met de e30 vind ik hem op langgerekte bochten stabieler, maar in korte toch (nog) vlugger overstuur. mja, dat noemen wij zetters geen nadeel <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.