Ga naar inhoud

Subwoofer


Andre

Aanbevolen berichten

Ik zag pas een plaatje vanachter de stoelen van de Z4, hier is ook een uitsparing te maken voor een Subwoofer volgens mij zelfs aan beide zijden.

Heeft iemand hier van het forum misschien de originele subwoofers? of zelf iets gefabriseert?

André

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zag pas een plaatje vanachter de stoelen van de Z4, hier is ook een uitsparing te maken voor een Subwoofer volgens mij zelfs aan beide zijden.

Heeft iemand hier van het forum misschien de originele subwoofers? of zelf iets gefabriseert?

André

Ga je er een boomcar van maken :schater:

Link naar reactie

Zeker geen boomcar <_< maar wel lekkere bas als het mogelijk is zonder dat je het ziet netjes achter de roosters, dat heb ik bij de Z3 altijd wel jammer gevonden dat blik geluid en om dat te veranderen zat je altijd met de ruimte te klooien.

André

Link naar reactie
Zeker geen boomcar ;) maar wel lekkere bas als het mogelijk is zonder dat je het ziet netjes achter de roosters, dat heb ik bij de Z3 altijd wel jammer gevonden dat blik geluid en om dat te veranderen zat je altijd met de ruimte te klooien.

André

Andre,

laat ze maar zagen :wave:

Achter de stoelen is, als je kiest voor 'standard audio' idd een opbergvak achter de zetels. Deze mal kan je er gewoon uit trekken en dan komt een mooie ruimte te voorschijn. Inhoud is ongeveer 8 liter. Dynamat in kleven (want er zijn wat gaten in deze ruimte) en opvullen met Dacron vezel of pure schapenwol (no kidding).

Ik heb in mijn zzzz een hele hoop audio-setups getest.

Een sub in de koffer van de zzzz is hopeloos: geen of weinig kofferruimte meer en het effect is minimaal wegens de goede isolatie tussen koffer en cabine.

Ik heb een volledige write-up op mijn site staan.

Headunit: Pioneer DEH-P77MP

headunit.jpg

Amps: 2x Helix HXA-20 MKII

Front: Focal 165 KP met TN45 tweeter

Subs:

lang verhaal.

Ik heb achtereenvolgens getest:

Kenwood KFCWDA69

6x9.jpg

Morel Elate 6 met prototype carbon cone

sub.jpg

Focal prototype 16cm midbass in bassreflex opstelling

Bassreflex_to_front1.jpg

Momenteel gebruik ik de Carver Sunfire woofers, gebridged op 5 Ohm.

Met grille:

Grille.jpg

De amps:

trunk2.jpg

Als je info nodig hebt, kijk maar op m'n site... ik denk dat daar alles staat wat je nodig hebt <_<

Link naar reactie

Kijk mensen dit is gewoon nog eens goeie info <_<

Gaan jullie maar lekker met suppertjes in de koffer knoeien :banaan: , dit ziet er gewoon goed uit ;)

Thanks GFVB

Ps ik hoef hier niets meer te vragen geloof ik alles staat duidelijk op je site beschreven :wave:

En ik dacht dat er met de Z4 niet zoveel meer te doen was, ahum jaja nou dat wordt sparen zie ik al.

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.