Ga naar inhoud

comfort pakket


Aanbevolen berichten

Het comfort pakket is dat een losse module.Ik kan mijn ramen en dak nu niet van een afstand sluiten.Zoja past zo'n module dan van bv een e36.????

Groet Huub B)

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Via mijn Clifford alarm kan ik wel automatisch de ramen sluiten. Dus ik neem aan dat er ook losse modules te koop zijn. In principe is het natuurlijk gewoon een puls die de ramen aanstuurt, dus meer dan een paar euro mag dat niet kosten (om te maken).

Link naar reactie

Doet het bij mij ook niet, zojuist ff geprobeerd, en nu heb ik al een origineel alarm met afstanbedienbare centrale deurvergrendeling! :)

Op de touring en de Z1 (net als Ivo via het Gemini- alarm gelukkig wel :D

Link naar reactie

Moet ik ook eens proberen, ik zat op het knopje van de afstandbediening te duwen, dit moet je bij mijn andere auto´s 5 seconden of zo vasthouden!

Dak zal het zeker niet doen, dit moet je immers zelf altijd op weg helpen en opvangen! :)

Link naar reactie

Ramen willen inderdaad dicht met de sleutel en voor het Texalarm bestaat er ook een uitbreidings module,was alleen benieuwd of dit een andere(goedkopere)oplossing is.

Groet Huub

Heb op de Touring wel de mogelijkheid om met afstandalarm de ramen te sluiten

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.