Ga naar inhoud

3e remlicht


Harrie

Aanbevolen berichten

Goeienavond allemaal

Ik kom net van de BMW dealer en die kan mijn lekkage met het 3e remlicht niet oplossen. Hij gaat het morgen met BMW Nederland bespreken. Ik vind dat nogal heftig. Herkennen jullie dat ?

Ik had de auto al gekocht en gemerkt dat het lekte bij het 3e remlicht. Was ook al geoxideerd, dus dacht ik , nieuw en er inzetten. Compleet met nieuwe rubber enz.

Toch blijft er steeds lekkage komen. Op het moment dat je de schroefjes aandraait van het element, verbuigt het iets en kan er water onderdoor. De dealer denkt dat het een constructiefout is van het remlicht.

Hebben jullie een idee en hebben jullie dat wel eens aan de hand gehad ? Ik zou het stoer vinden als ik morgen of zo naar de dealer kan gaan en kan roepen, "Oh, maar bij ons op de club hebben ze dit probleem al vaker gehad en zo opgelost." :newblush:

Ik hou me aanbevolen voor reacties

Groeten

Harrie

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

:muur:

zeg liever

:blink:

Dank jullie allemaal voor de tips. Ik ga weer terug. Ik zal eerst de schroefjes zelf niet te vast aandraaien. Misschien is het dan al in orde. Ik zal ook nooit meer zeggen "bij ons op de club"

Groeten

Harrie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.