Ga naar inhoud

stoelverwarming


driek

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,de stoelverwarming werkt niet naar behoren en dan heb ik het over het zitgedeelte,ruggedeelte wordt wel warm,is dit appart geschakeld,kan er een draadje/stekkertje los zijn als het vernieuwd moet worden,makkelijk zelf te doen of evt uit te wisselen met passagierstoel(deze werkt nl wel)

gr,henk.

  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Draadje meestal doorgebrandt van verwarmingsmatje zitting, je kan hem vernieuwen maar ook repareren.

Het is te doen, stoel demonteren en bekleding loshalen.

Om weer goed te monteren heb je voor het mooie een bekledingstangetje met bekledingkrammetjes nodig, wat in een goede automaterialenzaak te koop is (merk midlock).

Succes :(

Geplaatst:

had ik ook. De hiervoorgaande persoon heeft het vakkundig gerepareerd. Als je sportstoelen hebt kan je het verwarmingsmatje los bestellen en vervangen (80€ of i.d.) Of op de gebroken/verrotte verbinding weer doorsolderen. Bij gewone stoelen gaat dit niet omdat de verwarming aan het leer vastzit geplakt.

  • 4 weken later...
Geplaatst:

Hallo,

Ik dacht al dat ik alleen rugverwarming had, maar dan is de mijne blijkbaar ook stuk. Ik heb leren bekleding. Betekent dit dat het dan niet te repareren is?

Groet,

Bo

Geplaatst:
Hallo,

Ik dacht al dat ik alleen rugverwarming had, maar dan is de mijne blijkbaar ook stuk. Ik heb leren bekleding. Betekent dit dat het dan niet te repareren is?

Groet,

Bo

Het is te repareren, maar beter is om het te vernieuwen.

Ik heb er al diverse gerepareerd, maar als het tegenzit brand hij weer op een andere plaats door. kan weer de stoel eruit en de bekleding los.

Geplaatst:
Het is te repareren, maar beter is om het te vernieuwen.

Ik heb er al diverse gerepareerd, maar als het tegenzit brand hij weer op een andere plaats door. kan weer de stoel eruit en de bekleding los.

Hallo Roodkapje,

Dank voor je reactie. Heb je tips over het vervangen of ken je een linkje naar een handleiding?

Groet,

Bo

Geplaatst:
Hallo Roodkapje,

Dank voor je reactie. Heb je tips over het vervangen of ken je een linkje naar een handleiding?

Groet,

Bo

Alles wijst voor zich, stoel eruit en bekleding zitting loshalen.

nog wel een tip,wanneer de stoel eruit is en alle stekkers los niet het kontakt aan zetten, slaat de airbag module op tilt en blijft het lampje branden. dus voor je begint, sleutel uit het kontakt. :rolleyes:

Geplaatst:
Alles wijst voor zich, stoel eruit en bekleding zitting loshalen.

nog wel een tip,wanneer de stoel eruit is en alle stekkers los niet het kontakt aan zetten, slaat de airbag module op tilt en blijft het lampje branden. dus voor je begint, sleutel uit het kontakt. :rolleyes:

Ok, bedankt!

Bo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.