Ga naar inhoud

Brock velgen


Martin-Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Rob, ik heb er geen verstand van en misschien is het wel kwantum hallen kwaliteit :blink:

Ik vind vooral die verchroomde erg mooi maar misschien staat dat wel heel patserig onder een Zetje en dat wil ik ook weer niet.

Als het je om een mening gaat, da's een ander verhaal. Hier de mijne: ik vind ze verschrikkelijk. :thumbup:

Link naar reactie
http://www.brock.de/

Duits, degelijk en duur...

Veel in gebruik bij "fast en furious" tuning liefhebbers.

Bedrijf is gelegen in de driehoek Keulen, Koblenz en Trier. je kan ze dus evt. zelf gaan halen :m:

Volgens mij een hoog bling, bling gehalte... :thumbup:

Humh :blink: Niet zo stijlvol dus op een Zetje ?

Link naar reactie

Hé Martin, Onder mijn ZZZ liggen ook Brock velgen, achter zelfs 10J. Is niks mis mee.

Er zit een dealer in Milheeze, daar komen mijn velgen ook vandaan en staat mijn ZZZ in de fotoshoot.

Ik zoek het adres even voor je op..... Kijk even op www.carmar.nl

De prijzen staan erbij dacht ik.

Link naar reactie
Hé Martin, Onder mijn ZZZ liggen ook Brock velgen, achter zelfs 10J. Is niks mis mee.

Er zit een dealer in Milheeze, daar komen mijn velgen ook vandaan en staat mijn ZZZ in de slideshow.

Ik zoek het adres even voor je op..... Kijk even op www.carmar.nl

De prijzen staan erbij dacht ik.

http://www.carmar.nl inderdaad. Staat een mooie Z3 in het rijtje :thumbup:

Link naar reactie

Stuur me eerst een pmmetje als je ze wil aankopen... kan je mss een hele goeie prijs maken :blink:

En trouwens, Brock is een van de "gevestigde" waarden naast BBS en ATS. Zeker geen prutsen en sommige designs blijven tijdloos!

Link naar reactie
Rob, ik heb er geen verstand van en misschien is het wel kwantum hallen kwaliteit :D

Ik vind vooral die verchroomde erg mooi maar misschien staat dat wel heel patserig onder een Zetje en dat wil ik ook weer niet.

Ik dacht dat jij voorlopig niets zou veranderen en je huidige velgen prima vond?

Link naar reactie
Ik dacht dat jij voorlopig niets zou veranderen en je huidige velgen prima vond?

Ik ben zo wispelturig als de pest. De ene week wil ik een nieuw huis, de andere week een nieuwe caravan, dan weer een andere auto en zo meer van die kleine dingen... :schater:

Link naar reactie
Ik ben zo wispelturig als de pest. De ene week wil ik een nieuw huis, de andere week een nieuwe caravan, dan weer een andere auto en zo meer van die kleine dingen... :schater:

Je bent nog steeds bij je vrouw?? :D

Link naar reactie
Je bent nog steeds bij je vrouw?? B)

Ze is na 27 jaar nog steeds bij mij maar soms is het moeilijk voor haar...

Ze ziet bijvoorbeeld absoluut de meerwaarde niet van een auto maar gelukkig mocht ik toch het zetje kopen. Heb wel moeten lullen als brugman :D

Gelukkig vond ze het open rijden ook wel leuk. Totdat ik die Eisenmann eronder had laten zetten. Toen hoefde het voor haar niet meer. Dus maar weer snel teruggebouwd. Het blijft schipperen met vrouwen. Of beter gezegd, vrouwen moeten schipperen met mannen. De meesten mannen blijven immers kinderen. :schater:

Aldus iemand met een redelijke dosis zelfkennis...

Link naar reactie
Ze is na 27 jaar nog steeds bij mij maar soms is het moeilijk voor haar...

Ze ziet bijvoorbeeld absoluut de meerwaarde niet van een auto maar gelukkig mocht ik toch het zetje kopen. Heb wel moeten lullen als brugman B)

Gelukkig vond ze het open rijden ook wel leuk. Totdat ik die Eisenmann eronder had laten zetten. Toen hoefde het voor haar niet meer. Dus maar weer snel teruggebouwd. Het blijft schipperen met vrouwen. Of beter gezegd, vrouwen moeten schipperen met mannen. De meesten mannen blijven immers kinderen. :schater:

Aldus iemand met een redelijke dosis zelfkennis...

OP ALLE PUNTEN MET JE EENS !!!! :D :sleepy:

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
goedendag

dit zijn zeker zeer mooie velgen

ze hebben alleen een na-deel.

ze gaan super snel afbladeren. ( lak laat los )

mvg scheijvens

Dat is bij meer Brock velgen het geval heb ik gemerkt. Ik zie dit type overigens vrij vaak op auto's met kachelpijpjes onder de auto en tribals op de achterruit. Niet dat je ze dan niet mooi mag vinden maar dat je geen spijt krijgt van het "image" dat een beetje aan dit merk kleeft :kisstogether:

Link naar reactie

Ik had Brock B2's (huh wat zeggie :schater: ) onder mijn Golf :

golftdi023zb7.th.jpg

Kwalitatief vond ik ze goed...geen nadelen eigelijk..persoonlijk vind ik ze onder een ZZZ denk ik iets minder mooi maar dat zou je moeten zien denk ik !

Link naar reactie
  • 1 maand later...
goedendag

dit zijn zeker zeer mooie velgen

ze hebben alleen een na-deel.

ze gaan super snel afbladeren. ( lak laat los )

mvg scheijvens

Goedendag

ik heb deze velgen ook gehad

en ik raad ze AF

ten eerste ze zijn veel te duur ( 330 pst ) voor de chrome

en ze bladeren heel snel ( de lak laat los )

dus ik geen goede ervaring mee

:rolleyes:

ik maak hier uit op dat je het nog steeds niets vindt. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.