Ga naar inhoud

Brock velgen


Martin-Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Rob, ik heb er geen verstand van en misschien is het wel kwantum hallen kwaliteit :blink:

Ik vind vooral die verchroomde erg mooi maar misschien staat dat wel heel patserig onder een Zetje en dat wil ik ook weer niet.

Als het je om een mening gaat, da's een ander verhaal. Hier de mijne: ik vind ze verschrikkelijk. :thumbup:

Link naar reactie
http://www.brock.de/

Duits, degelijk en duur...

Veel in gebruik bij "fast en furious" tuning liefhebbers.

Bedrijf is gelegen in de driehoek Keulen, Koblenz en Trier. je kan ze dus evt. zelf gaan halen :m:

Volgens mij een hoog bling, bling gehalte... :thumbup:

Humh :blink: Niet zo stijlvol dus op een Zetje ?

Link naar reactie

Hé Martin, Onder mijn ZZZ liggen ook Brock velgen, achter zelfs 10J. Is niks mis mee.

Er zit een dealer in Milheeze, daar komen mijn velgen ook vandaan en staat mijn ZZZ in de fotoshoot.

Ik zoek het adres even voor je op..... Kijk even op www.carmar.nl

De prijzen staan erbij dacht ik.

Link naar reactie
Hé Martin, Onder mijn ZZZ liggen ook Brock velgen, achter zelfs 10J. Is niks mis mee.

Er zit een dealer in Milheeze, daar komen mijn velgen ook vandaan en staat mijn ZZZ in de slideshow.

Ik zoek het adres even voor je op..... Kijk even op www.carmar.nl

De prijzen staan erbij dacht ik.

http://www.carmar.nl inderdaad. Staat een mooie Z3 in het rijtje :thumbup:

Link naar reactie

Stuur me eerst een pmmetje als je ze wil aankopen... kan je mss een hele goeie prijs maken :blink:

En trouwens, Brock is een van de "gevestigde" waarden naast BBS en ATS. Zeker geen prutsen en sommige designs blijven tijdloos!

Link naar reactie
Rob, ik heb er geen verstand van en misschien is het wel kwantum hallen kwaliteit :D

Ik vind vooral die verchroomde erg mooi maar misschien staat dat wel heel patserig onder een Zetje en dat wil ik ook weer niet.