Ga naar inhoud

Park Sensor voorkant


pvr

Aanbevolen berichten

Heb mijn voor PDC nu erin zitten. Geeft dus een geluid (en licht) signaal als je ongeveer 30 cm van een objekt vandaan bent.

Ok ... heel plezierig, nu de bijwerkingen ... het werkt op de vrije publieke 904 Nm frequentie ... toevallig dezelfde frequentie die de politie gebruikt voor snelheids metingen. Dit apparaatje vindt interferentie niet goed en protesteert daar hevig tegen :D

ps2jk4.jpg

ps4qx0.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb mijn voor PDC nu erin zitten. Geeft dus een geluid (en licht) signaal als je ongeveer 30 cm van een objekt vandaan bent.

Ok ... heel plezierig, nu de bijwerkingen ... het werkt op de vrije publieke 904 Nm frequentie ... toevallig dezelfde frequentie die de politie gebruikt voor snelheids metingen. Dit apparaatje vindt interferentie niet goed en protesteert daar hevig tegen -_-

Goh, wat een vervelende bijwerking! Is de OEM versie ook te tunen richting deze frequentie?

p.s volgens mij is iets met Nm als eenheid een golflengte en geen frequentie, maar ik praat gewoon ff mee met je, ok?

Link naar reactie

Laatste bekeuring in NL die ik had was een "aanval" van achteren op de A2, dus dan is alleen de voorkant niet genoeg.

Ik zal het binnenkort wel zien als ik weer eens in NL ben. Ik laat wel mijn "parkeersensor" boekje in mijn handschoenen kastje zitten voor het geval de NL politie de legaliteit niet helemaal begrijpt ...

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Ik heb ooit op een motorrace event in Engeland eens een mooi apparaatje gezien.

Het werkte met 2 sensoren gemonteerd in de kentekenplaat.

1 lichtsensor & 1 infrarood sensor.

Die sensoren activeerden een flitslamp (uit een wegerp camera) welke in je kentekenplaatverlichting was aangebracht.

Het resultaat was dat de kentekenplaat overbelicht op de foto kwam.

Het zou wel 100% illegaal zijn, maar het was zo goed als onzichtbaar en werkte toch heel goed.

Is er misschien een electro-technicus op het forum om hiervoor eens een schema-tje te tekenen/berekenen???

Kunnen we gezellig met een klusdag e.e.a. monteren!!!

Link naar reactie

De haai is de "bracket" waar de sensor in schuift. De reden daarvan is dat als je ergens tegen aanrijdt, dat de sensor naarbinnen glijdt en niet kapot gaat dan.

Hij werkt op 904 Nm, dat is de golflengte van ALLE laser apparaten die door de politie wereldwijd worden gebruikt. Ik denk dat ook in NL de LTI 20-20 de meest gebruikte laser gun is.

Link naar reactie

Alleen laser. Dus als verdekt opgestelde installtie radar is, dan werkt het niet.

In Engeland wordt radar bijna niet gebruikt omdat de metingen zo onbetrouwbaar zijn en court cases daardoor verloren werden.

Link naar reactie
vertel ons eens meer over die lasersensor parkeerhulp :)

heb wel eens die sharkpro parking sensor gezien maar die is niet echt mooi volgens mij...dus deze lijkt me beter :thumbup:

graag een linkje en hoeveel en waar enzo :wave:

Want euh, nog eens snachts op een lege stuk snelweg worden opgewacht en gelaserd vanuit een hoek op een brug in het duister om 03u snachts helemaal alleen rijdend op naar de top lekker ff power genietend en laseren met 255km/u is niet leuk om dan later in een alcohol fuik staande te worden gehouden maar ik drink en rook nooit maarja die vanaf de brug walkie talkie ff door van hou die man daar...waarop de agent in kwestie x bevestiging zocht van echt? wan lijkt een geschikte kerel en liefhebber enz enz..waarop de agent van een ander korps zat te schreeuwen door de porto van ASO en levensgevaarlijk en wat nog meer terwijl die amn die me staande hield ook el zag van niks aan de hand...maarja, gelukkig gaf de rechter mij ook gelijk anders was de straf dubbel!! maar nu nog steeds zwaar...3 maanden toen zonder rijbewijs, 1 maand zonder auto dat was echt klote en 2 jaar voorwaardelijk ow en een boete een stuk hoger dan mijn WAO dus inkomen 1200 euro...ben er nog steeds kapot van en kijk meer naar lasers en bruggen en flitsers nu wat de rij kwaliteit en op lettend heid waar het echt nodig is is zeker niet bevorderd, dus in mijn geval werkt het echt averechts met wat ze zogenaamd willen bereiken...maarja

Nu weten we wel dat het beestachtig hard gaat...

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Parkeer sensor is donderdag getest :unsure: Was op weg naar Schotland voor de meeting daar, en op de snelweg begon dat ding naar me te schreeuwen. Had het nog niet eerder gehoord, dus vandaar dat ik niet meteen begon te remmen.

In ieder geval, hij "jamde" de laser totdat ik hem voorbij was. De laser operator bleef op mij vuren, maar hij kreeg dus niets.

Reed trouwens niet teveel te hard, dus had toch waarschijnlijk geen bekeuring gehad maar in ieder geval was het goed te zien dat hij werkte in een "live" test :sleepy:

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Ja - hij piept wel als je dichtbij een object komt in ieder geval.

Heb hem vorige week ge-update zodat hij ook op de 100 pps nu werkt (die wordt dus ook in NL gebruikt ...) Bij het bedrijf heb ik met de laser guns geprobeerd, en het werkt fantastisch. Ik kon van elke auto die voorbij kwam de snelheid lezen, maar niet op die van mij ... Dik tevreden dus.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.