Ga naar inhoud

autoradio - antenne plug past niet?


Superduper

Aanbevolen berichten

Ik heb een andere autoradio gekocht en helaas past de antenne plug die in de auto zit niet daarop... Ik heb een klein, kort mannetje en ik heb een lang mannetje nodig. De winkel hier in huizen had maar een verloopje en dat is precies de verkeerde: van een lange naar een korte.

Zit er in de BMWs weer een BMW eigen standaard antenne en is hier een verloop voor?

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb een klein, kort mannetje en ik heb een lang mannetje nodig.

Zo zijn er wel meer. Komt 'ie:

Een stel doet graag aan partnerruil. Landt op een avond een UFO in hun achtertuin. Alien mannetje en vrouwtje stappen uit, gaan naar binnen en na wat moeizame communicatie blijkt dat de aliens eveneens graag aan partnerruil doen.

Alien mannetje gaat met aards vrouwtje weg en alien vrouwtje gaat met aards mannetje weg.

Na afloop verdwijnen de aliens weer met hun UFO.

Aardse man en vrouw komen weer bij elkaar, zegt de vrouw: Ik heb een geweldige tijd gehad met die alien man. Ben totaal bevredigd. En wat heel bijzonder was: die alien draait aan z'n oren en z'n jongeheer werd gigantisch groot, heerlijk. Hij regelt dat helemaal met zijn oren. Heel bijzonder.

De man zegt: ik vond het ook wel aardig met die alien vrouw. Het enige wat erg vervelend was dat ze constant aan mijn oren zat te draaien.

:wave:

Link naar reactie
Moeten ze bij die lokale autoshop van je ook wel hebben (standaard, niet specifiek BMW). Zo niet wil ik je er wel eentje op de post doen morgen. :)

Dank voor het aanbod Danny, maar ik heb al iets ander gevonden. Ik heb inmiddels een verloop kabel gevonden bij een halfords. Minder ideaal dan een plug want je moet veel kabel maar weer ergens weg stouwen (en bij mij is het VOL daarachter, hè Ruud?).

Kwaliteit van de radio is geloof ik niet zo top want hij ruist nogal, ook bij cd etc. Valt met name op in stilte stukken in muziek. Nu is mijn audio systeem altijd al voorzien van bijgeluiden dus ik heb al stiekem de hoop op een storingsvrij geluid al opgegeven.

Maar ik heb hem gekocht omdat er veel mogelijkheden opzitten:

- Bluetooth Carkit. Ideaal, telefoon gewoon in je zak houden en zodra je het contact aandoet verbindt hij automatisch met de radio. Zit microfoontje bij en volume knop. Werkt prima. (Alleen zelf bellen heb ik nog niet kunnen vinden...)

- Radio, MP3, cd-speler, nogal standaard.

- USB aansluiting voor je stick of mediaspeler. Werkt prima.

- Memory SD card slot. Simpel een smak MP3 files op je kaartje zetten, en afspelen. Werkt perfect.

- Aux aansluiting: zit nu mijn MP3 speler aan (4 Gb). Ik heb de koptelefoon plug in mijn armsteun zitten en daar ligt ook de MP3 speler. Simpel te bedienen en perfect geluid.

En dit alles voor nog geen € 150,-

Het is een roadstar :newblush: Maar hij doet het! :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.