Ga naar inhoud

Sint Maartentocht


mohikaan

Aanbevolen berichten

Flarden mist over beemd en wei, goudkleurige tinten in de bossen. Koffie met rijstevlaai. Een ronkende Eisenmann uitlaat (4x76) in een dorpje. Een leeuwerik stijgt jubelend op en lammetjes dartelen in de wei.

Stoere (6cilinder) cabriorijders bespreken de kleur van hun rode wijn. Elders nuttigen Z3 rijders(4cilinder) een zak frieten met stoofvlees. Hun bijrijders bestellen nog een glas robijnrood DeKoninck, bewonderend gadegeslagen door de vlaamse schone in het frietkot etc.etc. Kortom dit zijn enige impressies die u kunt beleven tijdens de toertocht van de Vlaamse vereniging a.s zondag 12 november door het land van Suske, Wiske en ons Kimmeke.

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Handen aan het stuur, de eisenman brullend in schaars verlichte tunnels, gas op de vloer.

Zie ons eens gaan O zo stoer.

Liefje naast me op de stoel, liefje onder me kont.

O zo dik en rond…….

Stop….ander onderwerp. :blink:

Link naar reactie
Al helemaal in de Sint sferen :schater::schater:

Snelkookpan, snelkookpan vrouwen met een dikke kop daar hou ik niet zo van. (2x)

Alvleesklier, Alvleesklier, Maandagavond doe ik vermicelli in mijn bier. (2x)

Hink stap sprong, Hink stap sprong, 12 Surinamers met een ingeklapte long. (2x)

Maanzaadbrood, Maanzaadbrood, Harry heeft piano-les en Sylvia is dood. (2x)

Doordrukstrip, Doordrukstrip, Tonnie heeft geen benen maar dat staat ook best wel hip. (2x)

Optelsom, optelsom, vrouwen lastig vallen met een lege vissenkom. (2x)

Blokfluitles, Blokfluitles, Debby amputeert haar eigen borsten met een mes. (2x)

Pijnboompit, pijnboompit, liggend kan je schijten maar het is beter als je zit. (2x)

Roerbakei, roerbakei, heroïne dealen op een kinderboerderij. (2x)

Hangbuikzwijn, Hangbuikzwijn, Huub wil op vakantie maar zijn auto is te klein. (2x)

Quizvraag: van wie is dit?

Link naar reactie

Terug on Topic dan nu... ;) :D

ik zal ook van de partij zijn en zou het leuk vinden om nog wat ZZZ rijders te treffen.

Laatste tijd merk ik dat ik bij de ritten van AC Vlaanderen haast de enige ZZZ rijder ben.

Om al maar te zwijgen over het feit dat ik sowieso de enige QP rijder ben.

Maar dat zocht ik dus ook met deze wagen, een zekere exclusiviteit :wave:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.