Ga naar inhoud

Km teller


Ace

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De km stand + dagteller zijn plotseling niet meer leesbaar(gedoofd).

Enkel bij het starten van de motor(als het onderhoudsbalkje verschijnt) zie je een glimp van de km+dagteller.

Wie weet raad?

Hi Ace,

Waarschijnlijk is het een lampje wat achter in de tellerbak gemonteerd zit.

Er zitten meerdere lampjes aan de achterkant van de tellerbak, namelijk de ABS,KM teller, Teller verlichting, airbag.....enz...

Maar het staat duidelijk bij het lampje vermeld.

Gr

;)

Link naar reactie
Hi Ace,

Waarschijnlijk is het een lampje wat achter in de tellerbak gemonteerd zit.

Er zitten meerdere lampjes aan de achterkant van de tellerbak, namelijk de ABS,KM teller, Teller verlichting, airbag.....enz...

Maar het staat duidelijk bij het lampje vermeld.

Gr

:m:

instrument1gw4.jpg

Link naar reactie
++++++foto database BMW++++++

Marvin, jij hebt dus zo'n database.

Wil je voor mij - alsjeblieft (nu zou die smile die onderdanig is moeten komen maar die kan ik niet vinden, lijkt wel windows 2000) - het nummer opzoeken van die dingen die onder de buitenspiegels zitten. Ze zijn bij mij al behoorlijk gaar en ik wil toch eens bij de stealer proberen of ze ze niet los kunnen bestellen.

Link naar reactie
Marvin, jij hebt dus zo'n database.

Wil je voor mij - alsjeblieft (nu zou die smile die onderdanig is moeten komen maar die kan ik niet vinden, lijkt wel windows 2000) - het nummer opzoeken van die dingen die onder de buitenspiegels zitten. Ze zijn bij mij al behoorlijk gaar en ik wil toch eens bij de stealer proberen of ze ze niet los kunnen bestellen.

Groot probleem bij velen, niet los verkrijgbaar, gewoon een paar andere spiegels op de kop zien te tikken waar de voet niet verrot van is :m:

Link naar reactie
Hi Ace,

Waarschijnlijk is het een lampje wat achter in de tellerbak gemonteerd zit.

Er zitten meerdere lampjes aan de achterkant van de tellerbak, namelijk de ABS,KM teller, Teller verlichting, airbag.....enz...

Maar het staat duidelijk bij het lampje vermeld.

Gr

:lol:

Is niet simpel om die tellerbak eruit te krijgen... zou dit moeten gaan zonder het stuur weg te nemen??

Link naar reactie
Los kun je echt vergeten hoor. Deze database staat trouwens ook online:

http://www.realoem.com/bmw/select.do

Deze is handig. Stond laatst bij de dealer voor een of ander klein rubbertje voor de tankklep waar ze in dit systeem keken voor het artikelnummer. Dacht toen nog "zou ik ook wel toegang tot willen hebben...."

En zie nu hier :lol:

Link naar reactie
Marvin, jij hebt dus zo'n database.

Wil je voor mij - alsjeblieft (nu zou die smile die onderdanig is moeten komen maar die kan ik niet vinden, lijkt wel windows 2000) - het nummer opzoeken van die dingen die onder de buitenspiegels zitten. Ze zijn bij mij al behoorlijk gaar en ik wil toch eens bij de stealer proberen of ze ze niet los kunnen bestellen.

Ik zie dat je al verder geholpen bent adh van de posts ! :lol:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Gaat wel, maar de kans dat je dingen beschadigingen maakt is groter. Je kunt de tellerbak ook bereiken door de plaat onder de stuurkolom te verwijderen.

Met wat trek en duw werk is het me dan toch gelukt, de lampjes waren niet defekt...

Waarschijnlijk een slecht contact op de printplaat, het werkt terug :(

THX !!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.