Ga naar inhoud

Enkele uitspraken over de Z4


RobC

Aanbevolen berichten

Op een forum:

Audi TT is voor homo's of kappers

De BMW is voor mannen met een te kleine lul die hun vrouw slaan.

Een Z4 als je wilt gaan voor de "Kijk mij ik heb veel centen"

Die BMW is nogal log... hij ziet eruit als een platgeslagen walvis met een raam op z'n rug.

De TT is meer wat voor de kapper..

:schater:

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Op een forum:

Audi TT is voor homo's of kappers

De BMW is voor mannen met een te kleine lul die hun vrouw slaan.

Een Z4 als je wilt gaan voor de "Kijk mij ik heb veel centen"

Die BMW is nogal log... hij ziet eruit als een platgeslagen walvis met een raam op z'n rug.

De TT is meer wat voor de kapper..

:schater:

Leuk stukje lachen man :schater::schater:

Maar met die stelling slaande mannen met een kleine lul :( ik weet niet maar pas eigenlijk niet in mijn straatje lees persoons gegevens :schater:

Zo heb ik ook al de :m: lineaal zien voor bij komen maar dan als i9k het weer verglijk had ik een 1.8 moeten nemen en wie weet wel een 1.3 :schater::schater: Heb Reggie nooit horen klagen -_-

Link naar reactie

Dan zit je ook wel op het meest puberale forum dat er bestaat in Nederland. -_- Het gros van de fokkers heeft nog niets eens een rijbewijs. Ze hebben ook serieuze fora's hoor, daar niet van. :(

Vandaag van een afstandje de nieuwe TT mogen bewonderen, niet verkeerd imho... :m: De oude TT heb ik daarintegen nooit veel gevonden.

Link naar reactie
Dan zit je ook wel op het meest puberale forum dat er bestaat in Nederland. :( Het gros van de fokkers heeft nog niets eens een rijbewijs. Ze hebben ook serieuze fora's hoor, daar niet van. :m:

Vandaag van een afstandje de nieuwe TT mogen bewonderen, niet verkeerd imho... :) De oude TT heb ik daarintegen nooit veel gevonden.

Ik zit niet op dit forum, ik kwam er terecht via google. Euro's ontbreken kennelijk niet bij de starter van dat topic. Beschikbaar budget voor moeder (50): € 35.000... -_-

Link naar reactie
Leuk stukje lachen man :schater::schater:

Maar met die stelling slaande mannen met een kleine lul ;) ik weet niet maar pas eigenlijk niet in mijn straatje lees persoons gegevens :schater:

Zo heb ik ook al de :m: lineaal zien voor bij komen maar dan als i9k het weer verglijk had ik een 1.8 moeten nemen en wie weet wel een 1.3 :schater::schater: Heb Reggie nooit horen klagen ;)

Als ik mijn vrouw sla dan is het met mijn lul... :schater::(

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.