Ga naar inhoud

Vraag na proefrit


Andre

Aanbevolen berichten

Heb net een ritje gemaakt in een Z4 2.5 nu viel me een ding op en ben benieuwd of hier iemand die mening deelt.

Wanneer je het portier dichtgooit dan klinkt het nogal blikkerig bij de Z3 heb ik dat helemaal niet heeft iemand anders ook deze ervaring?

Hij rijdt overigens goed, die sport knop met een schakelbak vind ik ook wel apart.

Groet,

André

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Klopt, de Z4 klink niet zo "massief" als de Z3.

Ik ben benieuwd wat het wordt, 2.2, 2,5 of toch 3.0

Wilko

Tja Wilko ik ben toch wel meer naar 3.0 aan het kijken hoor maar ik moet zeggen die 2.5 rijd ook erg goed, net even iets meer luxe en comfort.

André

Link naar reactie
Geen haast maken, er komt vanzelf een "volle" , ik krijg braakneigingen bij deze "handelaarskreet", 3.0 voorbij."

Wilko

Ja eerst de Z3 nog verkopen, er is gewoon veel aanbod en ik heb zeker geen haast, ik wil jan/febr. als de Z is verkocht echt eens goed gaan kijken naar een "bomvolle" :thumbup:

André

Link naar reactie

Heb al een tijdje geleden de BMW dealer in Hasselt laten weten dat ik een proefrit wou doen in de ZZZZ QP 3.0si, maar tot op heden nog niks van gehoord.

Zijn blijkbaar niet echt gehaast om een auto te verkopen. :thumbup:

Vandaar nog geen basis om te vergelijken en wil echt wel eens zelf ervaren hoeveel de ZZZZ nu beter is dan de mijne.

Link naar reactie
portiervergrendeling gratis laten vervangen (is een servicebulletin voor, zoek het ten gepast tijde wel even op) en klinkt zoals het hoort.

Wat vond je van de wegligging van de zzzz?

Ik heb uiteraard even een goeie lange scherpe bocht gezocht, tja dat soort dingen wil je wel even uitproberen en ik moet zeggen dat ondanks hij niet was verlaagd en slechte banden (16" inch) had erg goed door de bocht trekt, mede ook doordat hij wat meer trekkracht heeft dan mijn huidige Z.

Enne die DSC geeft wel een goed gevoel dat systeem had ik ook in mijn compact..

Ik vond het een fijne auto en weet ook zeker dat het een Z4 gaat worden de motor in ieder geval minimaal een 2.5 liefst 3 liter die ik nog ga ervaren uiteraad.

André :thumbup:

Link naar reactie
Heb al een tijdje geleden de BMW dealer in Hasselt laten weten dat ik een proefrit wou doen in de ZZZZ QP 3.0si, maar tot op heden nog niks van gehoord.

Zijn blijkbaar niet echt gehaast om een auto te verkopen. :thumbup:

Vandaar nog geen basis om te vergelijken en wil echt wel eens zelf ervaren hoeveel de ZZZZ nu beter is dan de mijne.

Hoi Navigator heb je ook plannen om de coupé in ruilen op een Z4? dan ga je van gesloten naar open of wil je de nieuwe coupé?

Mvg André

Link naar reactie

Denk nog niet echt aan veranderen. Heb de Z4 Qp bij Kohl in Aachen langs alle kanten bekeken en vind het design nog steeds te "mager". Binnenin vind ik em dan weer te "cool" en te "future"...

Wil eigenlijk enkel een proefrit doen om te weten hoeveel de ZZZZ nu beter is dan mij ZZZ.

En wie weet krijgen ze me dan mss toch om ;)

Maar ik ben indertijd als een blok gevallen voor het design van mijn ZZZQp en net die dingen vind ik niet terug bij de nieuwe... :newblush:

Link naar reactie
Heb net een ritje gemaakt in een Z4 2.5 nu viel me een ding op en ben benieuwd of hier iemand die mening deelt.

Wanneer je het portier dichtgooit dan klinkt het nogal blikkerig bij de Z3 heb ik dat helemaal niet heeft iemand anders ook deze ervaring?

Hij rijdt overigens goed, die sport knop met een schakelbak vind ik ook wel apart.

Groet,

André

Ik ken het "goedkope" geluid van de deur(en). Deed een beetje afbreuk aan het gevoel van degelijkheid. Overigens was dat in het geheel niet te merken tijdens het rijden. ZZZZ is duidelijk een generatie jonger!

Link naar reactie
Denk nog niet echt aan veranderen. Heb de Z4 Qp bij Kohl in Aachen langs alle kanten bekeken en vind het design nog steeds te "mager". Binnenin vind ik em dan weer te "cool" en te "future"...

Wil eigenlijk enkel een proefrit doen om te weten hoeveel de ZZZZ nu beter is dan mij ZZZ.

En wie weet krijgen ze me dan mss toch om :nono:

Maar ik ben indertijd als een blok gevallen voor het design van mijn ZZZQp en net die dingen vind ik niet terug bij de nieuwe... :thumbup:

Was ik zaterdag ook nog ff, stonden twee 3.0 en een :newblush::wave: Moet idd een stuk lager en breder die QP, net dat dikke van de oude (het origineel :D ) mist ie

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.