Ga naar inhoud

Z3 2.8 Coupe pics


Gast Lanke

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Heb net een nieuwe digitale camera, dus natuurlijk als eerste foto's schieten van mijn Z3 :lol:

Specs:

Z3 Coupe 2.8

18" velgen

Pirelli P7000 225/40/18

Harman-Kardon Hifi

Heb het vermoeden dat ie een tikkie verlaagd is, maar kan ook gezichtsbedrog zijn.. ben nog geen andere Z3 Coupe tegen gekomen dus heb geen vergelijkingsmateriaal B)

Fantastische wagen, enige nadeel aan deze auto is dat men vaak denkt dat ik in 'pappies' auto aan het rijden ben.... Weet iemand trouwens of voor de 2.8 ook een dubbelle sportuitlaat te koop is zoals de M-versie is uitgerust??

Grtz Lanke

Front1.jpg

Front2.jpg

Back1.jpg

Side1.jpg

Side2.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Lanke

Super strakke foto's zover ik het op de foto kan zien is de coupe zeker verlaagd,heb je de coupe net gekocht??Heb het wel gezien onder 2.8 een "M uitlaat" naar mijn idee moet je dan je reservewiel thuis laten en de achterbumper vervangen door een van een M.Voor de voledigheid moet je dit artikel even in de Membergallery plaatsen,en je mischien gelijk aanmelden.

Groet Huub B)

Link naar reactie

M uitlaat zelf past niet, de m versies hebben ook een andere bodemplaat om de neerwaarste krachten te verbeteren en plaats te bieden aan de uitlaat.

Bij http://www.eisenmann-technik.de/export/main/intro.htm

kun je dubbele uitlaten krijgen in diverse maten en geluidsniveau's.

Ikzelf heb de mediumsound in 4*76mm met verchroomde eindstukken, IMHO super looks en sound.

Ziet er inderdaad tamelijk laag uit, moet je maar eens vergelijken met die van Huub, de maten staan bij de "praatgroep".

Verder kun je het vaak zien aan de kleur van de dempers/veren, origineel is zwart, andere fabrikanten (van verlaagde veren/dempers) gebruiken vaak andere kleuren!

Trouwens zoveel papa's rijden niet zo'n auto. B)

Link naar reactie

>> Huub

Thnx! Ik heb de auto in september vorig jaar gekocht en hij bevalt nog steeds uitstekend.

>> pierrez101

Thnx voor de link! Zit er over te denken om een nieuwe (dubbele) uitlaat eronder te leggen, de orginele klinkt iets te tam. Merk je ook wat verschil qua vermogen als je de originele vervangt?

Link naar reactie
>> pierrez101

Thnx voor de link! Zit er over te denken om een nieuwe (dubbele) uitlaat eronder te leggen, de orginele klinkt iets te tam. Merk je ook wat verschil qua vermogen als je de originele vervangt?

Subjectief lijkt het wat meer, maar veel moet je er niet van voorstellen.

Heb met Eisenmann gebeld en ditzelfde gevraagd, zou bij de normale en de mediumsound versie ietsje moeten schelen, 2-3pk.

Bij mij waren het met name de sound en de looks die de doorslag hebben gegeven, wat zijn nu 2 pk op 321 B)

Hij vertelde ook dat de maximale sound versie zelfs vermogensverlies kan opleveren, weliswaar ook maar een paar pk maar toch :lol:

groet en suc6,

Pierre

Link naar reactie

Lanke

ik vroeg mij dat af omdat op marktplaats een "look al like"staat alleen die heeft de deurgrepen in kleur!!

De auto moet je ook ff opmeten en de gegevens op Pierre z'n topic zetten B)

Groet huub

Link naar reactie

Ha Huub,

Die van marktplaats heeft ook 'slechts' 17" i.p.v. 18" velgjes, maar lijkt er inderdaad erg veel op. Ik heb ook ff gemeten en het op Pierre z'n topic vermeld, ik kom op 33cm voor en achter van het hart v/d velg naar boven tot onderkant spatbord.

Groeten,

Lanke

Link naar reactie

Coupe is dus super plat en idd 17&18" is zeker ook anders ;)

Vind het ook top dat er nog een coupe bij is :D

Groet Huub

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.