Ga naar inhoud

Limborit nummer twee

sledgehammer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jeroen kwam met het voorstel deze zondag naar/op de Ring te rijden. Als het weer een beetje meezit ga ik zelf ook mee.

Als er nog mensen (vooral Limbo's, voor andere zal het te ver zijn) zijn die het leuk vinden om de eerste Limborit nog eens "dunnetjes" over te doen horen wij het wel. Dit is geen officiële tourrit dus er volgt geen inschrijving of iets dergelijks.

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Zondag is het Haspengouw Rally in mijn buurt en een aantal vrienden van me doen mee.

Ga daar een handje toesteken en vooral kijken. Is alweer een tijd geleden dat ik wat auto's heb zien driften... ;)

Geplaatst:

Maak je je niet een heel klein beetje zorgen over het weer? :nono:

Sonntag

11° bis 17°

Bis Montag ist es oft grau und regnerisch, mit Temperaturen um 17 Grad

Als de voorspelling zo blijft ga ik niet mee, sorry. :D

Geplaatst:

Ik heb je mailtje geleZen Danny en Zou erg graag meegaan, ware het niet dat ik een steiger voor mijn garage heb staan die ik niet Zomaar kan wegpakken... :nono:

Het Zal voor mij wellicht pas volgende maand worden dat ik weer eens op pad kan gaan,

misschien Zelfs pas volgend jaar.

Geplaatst:
Ik heb je mailtje geleZen Danny en Zou erg graag meegaan, ware het niet dat ik een steiger voor mijn garage heb staan die ik niet Zomaar kan wegpakken... :(

Het Zal voor mij wellicht pas volgende maand worden dat ik weer eens op pad kan gaan,

misschien Zelfs pas volgend jaar.

Beter dan dit voor je garage Frido !!?? :schater:

garagetx7.jpg

:wave:

Geplaatst:
Beter dan dit voor je garage Frido !!?? :schater:

:schater: ...Laat ik maar niet Zeuren over een steigertje... :wave:

Geplaatst:

Als ik help is de steiger zo verdwenen. :wave: Nee geintje, jammer, volgende keer beter. :(

Gister meldde ze nog een regenbui hier en daar, en vandaag zou het bewolkt blijven. Zo veranderlijk daar in de eifel, denk dat ik het er maar gewoon op gok.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen