Ga naar inhoud

Bedankt!


RobC

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Na, uiteraard, zorgvuldige overweging heb ik het besluit genomen me niet langer op te houden op het forum. Ik kan me niet langer vinden in bepaalde zaken die ik hier voorbij zie gaan.

Dit met pijn in het hart, want bijna 2,5 jaar heb ik me hier kostelijk vermaakt met vele zinnige en onzinnige (heerlijke!) posts en heb ik heel veel geleerd over onze gezamenlijke hobby, de Z3. Dank aan allen die die bijdrage hebben geleverd!

Geweldig en van onschatbare waarde is, dat ik door dit forum mensen heb ontmoet die ik inmiddels mag rekenen tot mijn vrienden. Daar ben ik dankbaar voor en die contacten zal ik koesteren.

Moge het jullie allen goed gaan. Fijne en vooral veilige kilometers gewenst!

Rob.

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Beste mensen,

Na, uiteraard, zorgvuldige overweging heb ik het besluit genomen me niet langer op te houden op het forum. Ik kan me niet langer vinden in bepaalde zaken die ik hier voorbij zie gaan.

Dit met pijn in het hart, want bijna 2,5 jaar heb ik me hier kostelijk vermaakt met vele zinnige en onzinnige (heerlijke!) posts en heb ik heel veel geleerd over onze gezamenlijke hobby, de Z3. Dank aan allen die die bijdrage hebben geleverd!

Geweldig en van onschatbare waarde is, dat ik door dit forum mensen heb ontmoet die ik inmiddels mag rekenen tot mijn vrienden. Daar ben ik dankbaar voor en die contacten zal ik koesteren.

Moge het jullie allen goed gaan. Fijne en vooral veilige kilometers gewenst!

Rob.

:D :D

Link naar reactie

Watte??

Rob, wat krijgen we nu?

Ergens hoop ik dat je flink aan de borrel bent nu je dit post maar ik vrees van niet.

Ik hoop dat je op je besluit kunt/wilt terugkomen en het iets tijdelijks is want ik ken je niet anders dan een van de gangmakers van het forum. Eentje met een dolletje, goede tips en een kritische noot af en toe wat denk ik ook nodig is.

Mocht het toch definitief zijn zullen we je zeker gaan missen.

Heb ff getwijfeld of ik dit per PM moest doen maar iedereen mag weten hoe ik erover denk.

Link naar reactie

@ Rob,

Hoewel ik het ernstig betreur dat je weggaat moet ik het toch even zeggen: Als je ons dit zo nodig wilt melden noem het beestje dan bij de naam, of trek de deur stil achter je dicht. Aan dit soort zwijgzaamheid heeft niemand iets.

En het is maar een forum hoor...

Dus als je dit als "gast" toch even gaat lezen...

Link naar reactie

Rob, dit vind ik bijzonder spijtig.

Heb je leren kennen als een man met veel "zalvende" woorden...

Is het ivm die laatste heisa met "dat andere forum" ? Ben je afgeknapt op dergelijke reakties ?

Mocht je er nog iets over kwijt willen, dan graag... En anders een PM, kan ook helpen...

Indien niet, het ga je goed B)

Link naar reactie
duh

:huh:

hmmm, nu volg ik het forum al een tijdje niet meer voor 100% (kan gewoon niet meer), maar wat's gebeurt?

:thumbup:

geen idee Ivo, dat ontgaat de meesten van ons. Wellicht de commotie van afgelopen week maar dat blijft gissen.

Link naar reactie

Het is inderdaad erg jammer dat we onze Nestor zo moeten zien vertrekken. Hij zal er toch echt wel goed over nagedacht hebben en er zijn redenen voor hebben. Ik denk niet dat we zelf hier nu alle mogelijkheden hoeven op te gaan sommen, maar misschien geeft Rob over een tijdje nog wel een toelichting.

Wel zou ik persoonlijk ook graag zien dat er iets minder op de man gespeeld wordt. Dat is me in ieder geval wél opgevallen de laatste tijd en dat was vroeger minder, of met een heel duidelijke knipoog.

Link naar reactie

Als onZe Rob een bericht Zoals deZe plaatst is er iets mis hier, althans, dat is mijn eerste gedachte... :huh:

Hopelijk Zit ik er weer eens goed naast en blijkt dat hier nog alles in Zuigers en drijfstangen is.

Ik heb hem in een P.M. onder andere geschreven dat ik niet meer veel hier ben geweest na het Nürburgring-treffen, en, dat ik daarom wel iets te leZen heb.

Ik ben benieuwd wat ik allemaal tegenkom... :thumbup:

Link naar reactie
Het is inderdaad erg jammer dat we onze Nestor zo moeten zien vertrekken. Hij zal er toch echt wel goed over nagedacht hebben en er zijn redenen voor hebben. Ik denk niet dat we zelf hier nu alle mogelijkheden hoeven op te gaan sommen, maar misschien geeft Rob over een tijdje nog wel een toelichting.

Wel zou ik persoonlijk ook graag zien dat er iets minder op de man gespeeld wordt. Dat is me in ieder geval wél opgevallen de laatste tijd en dat was vroeger minder, of met een heel duidelijke knipoog.

Kan me wel in Ies zijn woorden vinden en vind het jammer dat Rob is vertrokken was/is wel een persoon naar mijn hart.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.