Ga naar inhoud

Possen M3 EVO velgen 18" (imitatie) onder een Z3


Chip

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zoals Sledge al zet allemaal een kwestie van breedte van de velg, ET waarde en je eigen type Z3, zo zullen de originele M3e46 velgen niet passen op de smalle ZZZ-tjes (de voor facelift 1.8 en 1.9 :thumbup: )

Ik heb de 1.9 wide body uitvoering en het zijn imitatie velgen. banden zijn nog niet gemonteerd.

Link naar reactie
Ik kan een setje 18" M3 EVO velgen kopen. ze hebben 1 jaar

onder een BMW serie 1 gezeten.

Gaan deze ook onder mijn Z3 passen.

Ik heb verder nog geen gegevens van de velgen behalve

dat ze totaal onbeschadigd zijn en in de winterperiode niet gebruikt zijn.

Wat mag zo een setje kosten, 1 jaar oud en eigenlijk een 1/2 jaar gebruikt,

zonder schade, dus als nieuw?

Link naar reactie

Deze imitatie velgen (zonder banden) koop je nieuw voor rond de 550 euro alle vier :thumbup:

Gebruikt geeft meestal gedoe er is altijd wel wat aan en vooral de chrome shadow velgen zijn erg gevoelig voor schade.

Je koopt een gebruikt setje van deze velgen met banden maar dan origineel op ebay.de voor rond de 900 euro :thumbup:

Link naar reactie
Deze imitatie velgen (zonder banden) koop je nieuw voor rond de 550 euro alle vier ;)

Gebruikt geeft meestal gedoe er is altijd wel wat aan en vooral de chrome shadow velgen zijn erg gevoelig voor schade.

Je koopt een gebruikt setje van deze velgen met banden maar dan origineel op ebay.de voor rond de 900 euro :)

Heeft iemand op dit forum een M3 evo 18" onder zijn Z3

Link naar reactie
112.jpg

Bedankt voor je foto, ik ben niet snel te vreden, is er een betere foto?

Ik twijfel over het feit of de M3 Evo's staan op een zwarte Z3...........

Als we toch bezig zijn, net ff de nieren uit de motorkap gehaald, eerst

de chroom ring er uit, is toch de beste manier volgens mij.

Nu nog het BMW embleem, iemand ervaring met het demonteren hiervan?

Link naar reactie
Tja, dan zijn dat wel Sjors en Sjimmie banden.

Als je nu ergens niet op moet besparen zijn dat de bandjes wel!

Ja als je een goede setje banden wil dan wordt het duurder. Maar als je zo kieskeurig bent moet je ook consequent zijn en geen Jip en Janneke velgen kopen, die Imi dingen zijn meestal superzwaar en slecht afgewerkt. Aan de ene kant slecht voor je prestaties en stuurgedrag en aan de andere kant voor de duurzaamheid. Koop dan een kwaliteitsprodukt :)

Link naar reactie
Ja als je een goede setje banden wil dan wordt het duurder. Maar als je zo kieskeurig bent moet je ook consequent zijn en geen Jip en Janneke velgen kopen, die Imi dingen zijn meestal superzwaar en slecht afgewerkt. Aan de ene kant slecht voor je prestaties en stuurgedrag en aan de andere kant voor de duurzaamheid. Koop dan een kwaliteitsprodukt :)

Een duurdere band heeft toch iets meer invloed op rijgedrag en veiligheid.

Maar ieder heeft zijn mening op dit gebied en dit zal dan ook eindigen in een

eindloze discussie.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.