Ga naar inhoud

leuke avatar gevonden?


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 210
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zal wel zijn, maar blinkt niet uit in 'eenvoudigheid'.

Vb.: kan je zelf foto uploaden vanaf je pc naar Board Z3 forum ? of naar andere plek? Wordt je eigen foto vanzelf verkleind naar gewenste formaat zoals gesuggereerd wordt ?

Waarom wordt die foto als ie voldoet aan alle eisen gepresenteerd in 90*90 ??

Jullie kunnen hier wel 'zuchten', maar het lijkt nergens op, de regeltjes/instructies. Zeker nniet voor een digibeet, waartoe ik mezelf niet reken overigens...

Link naar reactie

Helemaal mee eens, Er zijn nou eenmaal mensen die niet tot de computer generatie behoren, en voor diegene is het best wel lastig om alle termen die op het internet bestaan te doorgronden.

Voor de een is het een vak en voor de ander een noodzakelijk kwaad, En dan hebben we nog de category vergevorderde hobbyisten.

;)

Link naar reactie

ik ben ook al dagen bezig geweest om een foto van mijn z4qp als avatar te plaatsen het is mij nog niet gelukt en ik heb ondertussen de moed opgegeven ook ik behoor niet tot de pc generatie

ps als ik hem verklein tot 90/90 dan zie ik een halve auto op de foto ;)

Hans

Link naar reactie

Hoi Hans en Floor en iedereen die er wat aan heeft.

Je hoeft de foto niet zelf kleiner te maken dat doet het "forum" zelf.

Als je bij imageshack de link kopieert die achter DIRECT staat. In jouw geval (Hans) b.v. deze http://img15.imageshack.us/img15/3113/afbeelding2804609876.jpg .

En die plakt bij Vul een link in naar een online afbeelding krijg je jouw foto als avatar.

Dit geldt ook voor photobucket alleen heet het daar Direct Link.

Grtz Ron.

Link naar reactie

Helemaal zeker weet ik niet hoe ik het gezucht en de reacties hier moet interpreteren, maar misschien kan ik toch iets verhelderen en er een positieve draai een geven.

zal wel zijn, maar blinkt niet uit in 'eenvoudigheid'.

Vb.: kan je zelf foto uploaden vanaf je pc naar Board Z3 forum ? of naar andere plek? Wordt je eigen foto vanzelf verkleind naar gewenste formaat zoals gesuggereerd wordt ?

Waarom wordt die foto als ie voldoet aan alle eisen gepresenteerd in 90*90 ??

Uploaden naar het forum gaat niet, omdat dit ooit is uitgschakeld om up/download bandbreedte te beperken. Hierom werken we voor avatars (zoals met alle afbeeldingen) met extern geplaatste afbeeldingen en links er naartoe.

De pixelbeperkingen zijn denk ik ingegeven door de forumsoftware, maar ik kan er verder niets over vinden.

maar het lijkt nergens op, de regeltjes/instructies. Zeker nniet voor een digibeet, waartoe ik mezelf niet reken overigens...

Kijk, dat opent perspectieven...

Dat het niet optimaal werkt, is duidelijk. Maar het werkt nu eenmaal zo. Anderzijds is het de meesten hier gelukt om een avatar in te stellen, dus onmogelijk is het ook weer niet ;) .

Je zou de digibeten hier op het forum (en daarmee: mij als admin) een enorm plezier doen als je die instructies beter zou kunnen verwoorden. Voor het plaatsen van afbeeldingen is al een uitlegtopic, maar voor het maken/plaatsen van avatars niet. Ik ben ook geen digibeet, maar mijn tijd is ook niet onuitputtelijk.

Bij deze dus de open invitatie daar wat aan te doen...oneindige forum-roem zal uw deel zijn!

Link naar reactie
Helemaal zeker weet ik niet hoe ik het gezucht en de reacties hier moet interpreteren, maar misschien kan ik toch iets verhelderen en er een positieve draai een geven.

Uploaden naar het forum gaat niet, omdat dit ooit is uitgschakeld om up/download bandbreedte te beperken. Hierom werken we voor avatars (zoals met alle afbeeldingen) met extern geplaatste afbeeldingen en links er naartoe.

De pixelbeperkingen zijn denk ik ingegeven door de forumsoftware, maar ik kan er verder niets over vinden.

Kijk, dat opent perspectieven...

Dat het niet optimaal werkt, is duidelijk. Maar het werkt nu eenmaal zo. Anderzijds is het de meesten hier gelukt om een avatar in te stellen, dus onmogelijk is het ook weer niet :kisstogether: .

Je zou de digibeten hier op het forum (en daarmee: mij als admin) een enorm plezier doen als je die instructies beter zou kunnen verwoorden. Voor het plaatsen van afbeeldingen is al een uitlegtopic, maar voor het maken/plaatsen van avatars niet. Ik ben ook geen digibeet, maar mijn tijd is ook niet onuitputtelijk.

Bij deze dus de open invitatie daar wat aan te doen...oneindige forum-roem zal uw deel zijn!

Je zegt : uploaden naar het forum gaat niet, omdat dit uitgeschakeld is. Ik zeg als leek : haal die optie dan weg, dat had mij en veel anderen waarschijnlijk heel veel tijd gescheeld. Of het moet niet kunnen vanwege

deze forum-software ?

Ik heb nu wel een avatar, dat was me ook al eerder gelukt, zoals Ronlittle het gedaan heeft. Maar ik heb het idee dat mijn Z4 ineens een meter korter is ?

Wat kan ik daar nu nog aan doen ??

Link naar reactie
Hoi Hans en Floor en iedereen die er wat aan heeft.

Je hoeft de foto niet zelf kleiner te maken dat doet het "forum" zelf.

Als je bij imageshack de link kopieert die achter DIRECT staat. In jouw geval (Hans) b.v. deze http://img15.imageshack.us/img15/3113/afbeelding2804609876.jpg .

En die plakt bij Vul een link in naar een online afbeelding krijg je jouw foto als avatar.

Dit geldt ook voor photobucket alleen heet het daar Direct Link.

Grtz Ron.

Zucht zucht :kisstogether::newblush: zie hiernaast het resultaat

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.