Ga naar inhoud

navigatiesysteem speciaal voor Z3 van Siemens


Aanbevolen berichten

Op e-bay staat het volgende systeem te koop speciaal voor Z3, kent iemand dit systeem en zo ja wat zijn de ervaringen. Volgens de datum op een van de doosjes is het een systeem uit 1999, zodat een software update nodig is, kosten? nog verkrijgbaar?

http://cgi.ebay.nl/Original-BMW-Navigation...1QQcmdZViewItem

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op e-bay staat het volgende systeem te koop speciaal voor Z3, kent iemand dit systeem en zo ja wat zijn de ervaringen. Volgens de datum op een van de doosjes is het een systeem uit 1999, zodat een software update nodig is, kosten? nog verkrijgbaar?

http://cgi.ebay.nl/Original-BMW-Navigation...1QQcmdZViewItem

Mij lijkt een navi speciaal voor de Z3 al onzin (Oh, ja, het past waarschijnlijk ook in andere BMW's).

Ik zie een paar dozen en een onduidelijke foto van IMHO geen DIN apparaat. Wat een zooitje ongeregeld, op die foto's. Daar heb ik al geen vertrouwen in. Spul van minimaal 7 jaar oud.

Als je een hedentendaagse navi wilt is er zat te koop. Van geavanceerde prijzige Avic (Ivo, Ivodl, Huub) tot de relatief goedkope Becker (Pierre, Rob). Er vanuitgaand dat je een inbouwapparaat wilt. Goed navigeren doen ze allemaal, met actuele software.

En dan heb je natuurlijk nog de TomTom's en aanverwanten, de simpel gezegd plak-op-je-ruit apparaten.

't Is maar net wat je wilt en wat je wilt besteden.

Link naar reactie

Rob,

Je doet jezelf (en mij) tekort.

Dit zal wel een apparaat zijn wat Siemens voor de Z3 heeft bedoeld.

BMW zelf biedt voor de Z3 origineel als accessoire AFAIK maar twee apparaten:

-de BMW (van Becker) traffic pro en het nieuwere model hiervan;

-de BMW (van Becker) Indianapolis.

Hiermee werken originele CD-wisselaars en eventuele stuurbediening :D

De rest is allemaal non originalo spul :blink::)

Link naar reactie
Mij lijkt een navi speciaal voor de Z3 al onzin (Oh, ja, het past waarschijnlijk ook in andere BMW's).

Ik zie een paar dozen en een onduidelijke foto van IMHO geen DIN apparaat. Wat een zooitje ongeregeld, op die foto's. Daar heb ik al geen vertrouwen in. Spul van minimaal 7 jaar oud.

Als je een hedentendaagse navi wilt is er zat te koop. Van geavanceerde prijzige Avic (Ivo, Ivodl, Huub) tot de relatief goedkope Becker (Pierre, Rob). Er vanuitgaand dat je een inbouwapparaat wilt. Goed navigeren doen ze allemaal, met actuele software.

En dan heb je natuurlijk nog de TomTom's en aanverwanten, de simpel gezegd plak-op-je-ruit apparaten.

't Is maar net wat je wilt en wat je wilt besteden.

was ook niet van plan om deze partij doosjes met inhoud aan te schaffen, sowieso te gedateerd, was effe nieuwsgierig of dit een originalo was, kon ik ook gelijk jullie kennis testen. Die is prima orde.

Ik ga toch maar voor een nieuwe bmw indianapolis.

Link naar reactie
IMHO beste keus :thumbup: Moet je ff op ebay.de kijken daar kost ie een fractie (500-600 euro nieuw) van wat ie bij BMW kost (1200 euro) :thumbup:

Hier bijvoorbeeld, al is deze niet nieuw.

Er is een zaak die ze nieuw op ebay zet, maar die adverteert op dit moment niet.

Blijf ebay.de volgen, er komt zeker meer BMW Indianapolis op.

ag_1.JPG

Link naar reactie

Het aangeboden spul is orgineel BMW. Maar voor de amerikaanse markt. Vul het type nummer van één van de doosjes maar in op Realoem.com. Dan kom je op een inbouwset voor de navi. Op de Ebay foto zie je ook het schermpje maar heel onduidelijk Maar ook op realoem heel onduidelijke afbeeldingen.

Link naar reactie
Hier bijvoorbeeld, al is deze niet nieuw.

Er is een zaak die ze nieuw op ebay zet, maar die adverteert op dit moment niet.

Blijf ebay.de volgen, er komt zeker meer BMW Indianapolis op.

ag_1.JPG

klopt, gisteravond op e-bay nog geboden op een nieuwe bmw indianapolis, ik was helaas net een fractie te laat op het eind, de indy ging weg voor 418 eurootjes

Link naar reactie
Het aangeboden spul is orgineel BMW. Maar voor de amerikaanse markt. Vul het type nummer van één van de doosjes maar in op Realoem.com. Dan kom je op een inbouwset voor de navi. Op de Ebay foto zie je ook het schermpje maar heel onduidelijk Maar ook op realoem heel onduidelijke afbeeldingen.

dat is wel een handige site, kende ik niet, dank je

Link naar reactie

Ik ben zelf overigens heel tevreden over de BMW Traffic Pro. Weet iemand of daar ook nog uitbreidingen van software voor zijn? Ik heb zelf versie 8.0 er op. Ik zit te denken aan de plaatsen van vaste flitskasten e.d.

Link naar reactie
Ik ben zelf overigens heel tevreden over de BMW Traffic Pro. Weet iemand of daar ook nog uitbreidingen van software voor zijn? Ik heb zelf versie 8.0 er op. Ik zit te denken aan de plaatsen van vaste flitskasten e.d.

9.0 is uit.

Link naar reactie
Rob,

Je doet jezelf (en mij) tekort.

Dit zal wel een apparaat zijn wat Siemens voor de Z3 heeft bedoeld.

BMW zelf biedt voor de Z3 origineel als accessoire AFAIK maar twee apparaten:

-de BMW (van Becker) traffic pro en het nieuwere model hiervan;

-de BMW (van Becker) Indianapolis.

Hiermee werken originele CD-wisselaars en eventuele stuurbediening :lol:

De rest is allemaal non originalo spul :) :lmao:

Pierrez,

Wil je hiermee zeggen dat de originele CD-wisselaar van BMW (ook) werkt op de nieuwe Traffic pro of de Cascade van Becker?????

Laat me aub weten

Link naar reactie
Pierrez,

Wil je hiermee zeggen dat de originele CD-wisselaar van BMW (ook) werkt op de nieuwe Traffic pro of de Cascade van Becker?????

Laat me aub weten

Ik heet geen Pierre, maar antwoordt toch maar even: Pierre heeft zijn BMW-wisselaar er vandaag uitgehaald; werkt niet met de Indianapolis, dus waarschijnlijk ook niet met de Traffic Pro of Cascade. Zal niet werken op Becker in het algemeen.

Link naar reactie
Ik heet geen Pierre, maar antwoordt toch maar even: Pierre heeft zijn BMW-wisselaar er vandaag uitgehaald; werkt niet met de Indianapolis, dus waarschijnlijk ook niet met de Traffic Pro of Cascade. Zal niet werken op Becker in het algemeen.

Thanks, Rob... :)

Link naar reactie

Mij is vertelt dat een latere wisselaar (het type van de E 46) wel zou werken met de BMW Traffic Pro. Niet de wisselaar welke standaard (als optie) in de Z3 werd geleverd. Mogelijk dat iemand dit met zekerheid kan bevestigen

Link naar reactie
Mij is vertelt dat een latere wisselaar (het type van de E 46) wel zou werken met de BMW Traffic Pro. Niet de wisselaar welke standaard (als optie) in de Z3 werd geleverd. Mogelijk dat iemand dit met zekerheid kan bevestigen

Als dit dan zo is, heeft deze wisselaar van de E46 dezelfde afmetingen??

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.