Ga naar inhoud

Kleine probleempjes


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Even een paar vraagjes:

Het zitgedeelte van mijn stoelverwarming aan de bestuurderskant doet het niet. Kan dit een letje zijn wat stuk is, of een zekering ????

Er zit in beide stoelen een heeeeel klein beetje speling, wat ik erg irritant vind als ik een beetje flink rem ,je voelt dan de stoelen naar voren gaan (heel weinig, maar wel irritant).

Mijn raam (helaas niet electrisch) maakt een hard geluid bij het opendraaien, en het lijkt wel of het mechanisme niet "hapt" op elkaar. Omdat ik bijna niet geloof dat er nog meer z3's zijn zonder elc. ramen, hoop ik dat er iemand is die dit uit het verre verleden zich kan herinneren.

C.g.u.

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Voor info over de rammelende stoelen hier ff de zoekfunctie gebruiken, is een hele hoop over geschreven ook op de andere forums!

Mbt die stoelverwarming ff in het boekje nakijken welke zekering hier over gaat en die inderdaad het eerste ff checken. misschien zit anders wel ergens een kabeltje los onder de stoel of zo!

Is verder gelukkig al lang geleden dat ik met de hand een raampje naar beneden heb moeten draaien ^_^ Anders ff uit elkaar draaien die hap ^_^

Suc6

Link naar reactie

Wat betreft de stoelen die heen & weer schuiven;

http://www.waycoolinc.com/z3/02/100602/shish01.html

Verder is het raammechanisme van de E36's niet super. Ook de elektrische ramen hebben dit probleem (sluiten soms niet helemaal of vallen spontaan helemaal omlaag). Bij elektrische ramen moet de ""window regulator" vervangen worden, bij handmatige denk ik dat de geleiderails een beetje ingevet moeten worden ^_^

Stoelverwarming defect? Als de rug nog wel warm wordt is de interne bedrading stuk vrees ik, anders zekering checken ... ^_^

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.