Ga naar inhoud

BMW meeting marum (gn)


Gast Alfred en Silvia de vries Marum

Aanbevolen berichten

Gast Alfred en Silvia de vries Marum

:D :D Graag nodig ik u allen uit op onze derde club dag in ons bestaan. 30 juli 2006 bmw meeting in marum Adres tolhuisstraat 1 ieder een is welkom er zijn ook div, kramen aanwezig. Met SHOW en SHINE verkiezing ! Tot ziens P.S. de koffie staat klaar van af 10,00

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

T,ja hoezo alleen M ,Natuurlijk ook Z,tje,s maar goed alle gekheid op een stokje, iedrs met een BMW is welkom . old timers en new timers . kijk op onze FLYER www.BMW club 2003.nl met vriendelijke groet, BMW fan club noord (i.o) GRAAG tot ziens. :newblush:

Link naar reactie
T,ja hoezo alleen M ,Natuurlijk ook Z,tje,s maar goed alle gekheid op een stokje, iedrs met een BMW is welkom . old timers en new timers . kijk op onze FLYER www.BMW club 2003.nl met vriendelijke groet, BMW fan club noord (i.o) GRAAG tot ziens. :newblush:

Jij begint toch met :thumbup: ?

Link naar reactie

Alle respect voor mede BMW-rijders en alle activiteiten daaromtrent, maar de PR van de gast/starter van dit topic is IMHO niet je-van-het, in een aantal opzichten. Ik voel me in ieder geval niet direct aangetrokken door de posts. :lol:

Link naar reactie
Alle respect voor mede BMW-rijders en alle activiteiten daaromtrent, maar de PR van de gast/starter van dit topic is IMHO niet je-van-het, in een aantal opzichten. Ik voel me in ieder geval niet direct aangetrokken door de posts. :lol:

Misschien komt er wat duidelijkheid :D

Link naar reactie
Nee, dat niet. Maar de URL werkt voor geen meter... Da's nou jammer. :lol:

Bij mij deed die het wél...BMW club 2003

Edit: Ik krijg de agenda van 2006 niet te Zien...wellicht bedoelde je dat.

Link naar reactie
Link loopt wel door, ze hebben ook een forum :lol:

Als ik klik op 2006 krijg ik 2005 te Zien. Maar via 'meer info' aan de rechtekant is toch te Zien dat het om de evenementen van 2006 gaat.

Via hier kwam ik ook op het forum maar kon niets leZen van wat de mensen geschreven hadden.

Zal wel aan mij als Mac user liggen.

Link naar reactie
Als ik klik op 2006 krijg ik 2005 te Zien. Maar via 'meer info' aan de rechtekant is toch te Zien dat het om de evenementen van 2006 gaat.

Via hier kwam ik ook op het forum maar kon niets leZen van wat de mensen geschreven hadden.

Zal wel aan mij als Mac user liggen.

Over de Agenda: Correct, Frido.

Forum werkt wel.

Jammer dat ons Forum niet is vermeld bij de Links. De Z3 Club evenmin.

Hun website bekijkende: een leuke club enthousiastelingen, gek van BMW.

Ik heb er niets mee, maar kan me zeker voorstellen dat het anderen aanspreekt.

Link naar reactie
Als ik klik op 2006 krijg ik 2005 te Zien. Maar via 'meer info' aan de rechtekant is toch te Zien dat het om de evenementen van 2006 gaat.

Via hier kwam ik ook op het forum maar kon niets leZen van wat de mensen geschreven hadden.

Zal wel aan mij als Mac user liggen.

Dito,kan ook niets in het forum lezen.maar is wel in de buurt ga misschien wel even buurten

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.