Ga naar inhoud

Deur Pinnen


ivodl

Aanbevolen berichten

Vandaag heb ik bij de dealer wat onderdeeltje opgehaald en op de deurpinnen na zit alles op z'n plek. Ik dacht dat je die dopjes eenvoudig van die stang kon halen, maar dat valt dus vies tegen!

De huidige heb ik er zonder moeite afgekregen, maar die nieuwe krijg ik er echt met geen mogelijkheid af. Heeft iemand dé oplossing hiervoor?

Alvast bedankt!

Oh ja, en het terug plaatsen van het deurpaneel is ook een ramp, dus bezint eer gij begint! (was nodig voor de handgrepen)

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ja is erg lastig, daarom heb ik me de losse pinnetjes zonder stangetje gekocht. :)

Schijnt dat je met flink heen en weer wringen de pinnetjes loskrijgt van de stangetjes, ik was echter ook bang ze te beschadigen en heb ze weer teruggebracht naar de dealer!

Als je de deurpanelen loshad kon je toch ook de gehele pinnetjes vervangen??????

Suc6.

Pierre

Link naar reactie

Het is bijna onmogelijk om er zelfs dan bij te komen, zie onderstaande afbeelding:

Deur%20Pin.jpg

Die rode lijn onder die pin komt overeen met die stang die er aan zit, zoals je ziet moet je aardig in bochten wringen en dan ook nog eens proberen dat haakje er af te wippen. Dit is dus niet gelukt...

Link naar reactie

De bankschroef heb ik geprobeerd (volledig omringt door een stofdoek tegen het krassen) maar zowel met een hamer als een nijptang wil het niet lukken...

Bah, ik baal hier van :) Alles ging goed, en dan blijf je op zoiets stoms steken...

Breng ze ook wel terug en vraag om een andere oplossing, word er alleen maar pissiger van dat het niet lukt en dan weet ik nu al dat ze uiteindelijk door de hele garage gaan vliegen.

Link naar reactie

Getroost, heb ik ook altijd! Bijv. Bij de inbouw van de traffic pro, alles aangesloten en alles weer opnieuw ingebouwd en vastgezet, deed een speaker het niet.....grgrgrgrfrrshsh. :) Kabeltje los alweer opnieuw beginnen.

Gewoon niet ergeren, die andere terugbrengen en bij chromdesign of op ebay.de alleen de pinnetjes kopen.

Alhoewel doet wel goed soms een ergens mee te gooien! :(

groet,

Pierre

Link naar reactie

Ik wilde ze eerst ook los bestellen (bij brms ofzo...) maar omdat ik deze week toch naar de garage moest voor een herkeuring van m'n alarm had ik een paar dagen van tevoren gebeld en nog wat meer besteld, ook impulsief de chromen deurgrepen wat ik nu zelfs 1 van de mooiste onderdelen vind.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.