Ga naar inhoud

Geflitst!


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oeps, dat zal een leuk transactievoorstel zijn. Meer dan 50 te hard is toch rijbewijs inleveren of......

Dacht je vriendin rijdt in de auto :D

Reed laatst 80 waar ik 50 mocht, kreeg net nog geen transactoevoorstel maar een gewone bekeuring van 120 euro!

gecondoleerd,

Pierre

PS weet iemand een goede radar/laser gunverklikker, heb regelmatig een stijve nek van het van rechts naar links draaien.

Link naar reactie

"u wordt verdacht vaan een strafbaar feit" :lol:

420 EUR :D

Maar ik ben niet aangehouden, dus rijbewijs hoef ik niet in te leveren (als ik betaal).

Maar ik weet natuurlijk van nix, dus ik laat het voorkomen, denk ik ... nog ff TT Club site doorlezen :lol:

Link naar reactie

Ik had net nog ontzettende mazzel! Ik reed op de A2 (Zaltbommel) en op het punt waar de weg van 3 naar 2 banen gaat "Nog even snelheid maken". Ik rijd ongeveer 140-150 totdat een vrachtwagen rechts van me toetert. Ik kijk naar de vrachtwagen en mee dat ik naar hem kijk zie ik in de berm een flitser staan. Ik stap flink op m'n rem en blijf zodoende naast de vrachtwagen. Als er uberhaupt geflitst is, dan staat er mooi een foto op van die vrachtwagen!

Mijn mening over vrachtwagens (die over het algemeen in de weg rijden :) ) is voor vandaag even helemaal omgekeerd!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gisteren viel er weer eentje in de bus, nummer drie van dit jaar, de eerste voor de ///M. U heeft 57km gereden waar u 50 mag :D B) :D . En dat op een weg die 20 meter breed is waar je op kunt voetballen.

Dat die klgebrz]knjoo´s ;) toch boeven gaan vangen!

Bij Top gear werd het weer aangehaald mbt de flitspalen, er zijn veel flitspalen neergezet, aantallen ongevallen daalt (toevallig) reden om nog meer palen neer te zetten, vervolgens stijgt het aantal ongevallen, dus flitpalen weg zou je verwachten, nee wordt gezegd, zal wel toeval zijn................... :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.