Ga naar inhoud

Vreemd stekkertje ??


x-ray

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje voor de die-hards onder ons.....

Ik ben op dit moment bezig met het demonteren van de middenconsole... De houten delen worden vervangen door in montreal blue gespoten delen. Ik moet zeggen dat het tot nu toe goed gaat :blink: , alleen ben ik een vreemd stekkertje tegen gekomen ter plaatse van de stoelverwarming. Het is een zwart stekkertje dat verbonden is het een heleboel draadjes. Het is in mijn z3 (1.9 bouwjaar 1997) niet aangesloten en ik ben benieuwd waar deze stekker voor bedoeld is.

Wie heeft een antwoord ???

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Elke Z3 is standaard uitgerust met voorbereiding kabels, of ze ook daadwerkelijk worden aangesloten ligt aan de optie's waarmee de auto is uitgerust. Dit lijkt wel iets van de boordcomputer? Gewoon laten liggen dus, tenzij er iets niet meer goed functioneert naderhand. :D

Wel foto's plaatsen van je nieuwe console hoor. :foto:

Link naar reactie

Yep,

Ik heb deze steker gebruikt om mijn Nokia carkit goed te laten funktioneren.

Zit geschakelde 12Volt, permanente 12Volt en Mute voor je radio op.

Kon geen passende contrasteker vinden, dus maar omgezet naar een meer gestandaardiseerd type.

Vond het makkelijker dan allemaal nieuwe kabels af te takken en te trekken.

:foto:

Link naar reactie

Vandaag bij mijn bmw dealer langs geweest om de chrome ringen rondom de verwarmings schakelaars op te halen. Thuis gekomen... blijken de ringen te groot te zijn !!! :D dus niet te gebruiken.... jammer... wil namelijk geen imitatie ringen monteren...

Vanavond alles weer in elkaar gezet en tevens de verlichte M pook gemonteerd. De draden heb ik verbonden met de verlichting van de asbak. Hier een foto van het resultaat

dsc09885copy5fd.jpg

Tevens heb ik maar meteen de lampjes van de kachel vervangen nu alles open lag. Het werk viel mij reuze mee, alleen moet je er even de tijd voor nemen.

Link naar reactie

Je hebt waarschijnlijk de ringen van het facelift model (1999 en later) meegekregen. Die zijn qua diameter iets groter. Daar ben ik ook door schade en schande wijzer van geworden :thumbup: . Ik weet niet of er uberhaupt chroom ringen als "original teile" verkrijgbaar zijn van de modellen van voor '99.

Fraai middenconsole overigens!

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Vandaag bij mijn bmw dealer langs geweest om de chrome ringen rondom de verwarmings schakelaars op te halen. Thuis gekomen... blijken de ringen te groot te zijn !!! ;) dus niet te gebruiken.... jammer... wil namelijk geen imitatie ringen monteren...

Vanavond alles weer in elkaar gezet en tevens de verlichte M pook gemonteerd. De draden heb ik verbonden met de verlichting van de asbak. Hier een foto van het resultaat

dsc09885copy5fd.jpg

Tevens heb ik maar meteen de lampjes van de kachel vervangen nu alles open lag. Het werk viel mij reuze mee, alleen moet je er even de tijd voor nemen.

Ik Zie nu bij toeval pas deZe foto en moet Zeggen dat het er super uitZiet... :thumbup:

Zo'n stekkertje heb ik inderdaad bij mijn tomaat geZien.

Link naar reactie

Ik vraag het me af of het een stekker voor een automaat is. Ik heb de stekker namelijk gebruikt om een "achteruitrijsignaal" te krijgen voor mijn BMW Traffic Pro navigatie. Ik dacht dat de kleur wit/zwart was. Waarschijnlijk connector nummer 3 op het fototje van de MZ3.net site.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.