Ga naar inhoud

airback uitschakelen


Corine

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Corine

Welkom op het forum over die airbag weet ik niet zoveel maar ik lees je wagenpark die z3 oke logisch die 8 bedoeld z8 :lol: en dan die s8a hebben we het dan over een donkie :guitar:

Is een echt droomwagenpark.

Groet Huub

Link naar reactie
Gast Gast_Corine

Dag Huub, Robbert en Pierre,

Bedankt voor jullie snelle reacties!

Die +8 is inderdaad een Morgan +8 en de S8A een Donkervoort. Sinds kort is de Z3 mijn dagelijkse auto.

Die schakelaar onder de moterkap voor die airback zou ik dan zelf graag kunnen omzetten, maar ik zal inderdaad even langs de BMW dealer gaan om te vragen of dat tot de mogelijkheden behoort.

Groeten,

Corine

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Sorry voor het omhoog kicken van een wat ouder topic, maar ik wil ook de bijrijders airbag uit laten schakelen maar er werd mij verteld dat er veel meer bij komt kijken! Het is zeker geen schakelaar onder de moterkap, maar er moet ook andere software, en andere gordel gemonteerd worden. Of wordt ik nu 'anders' voorgelicht door de dealer die weer centen wil zien?

Link naar reactie
SUPER, weet niet waarvoor je het wil doen maar hoeft volgens BMW alleen maar bij kinderen onder de 6 maanden die omgekeerd (tegen de rijrichting in) in de maxi cosi zitten :( :D

Laat dat nu net de reden zijn :m: En de maxi cosi kan alleen maar tegen de rijrichting in, anders is het een autozitje (dan nog is zonder airbag veiliger zegt men)

Link naar reactie

Nee, ik rijdt de Z3 dagelijks het jaar rond. Volgens de dealer was het een operatie van rond de € 150,-

Het zal wel weinig voorkomen dat ik mijn dochter meeneem, maar in noodgevallen wil ik wel dat het kan. Alleen een oplossing voor na 6 maanden ken ik niet, want ze zitten toch langer in een maxi cosi?

Link naar reactie

Oeps ff mijn vrouw vragen :( :

Ligt er dus aan hoeveel je ze voert, als ze nm. 9 kilo zijn en zelf kunnen zitten na ca 8-9 maanden mogen ze in een gewone kinderstoel normaal in rijrichting zitten, volgens de expert :D

Dat ik dat zo gauw vergeet, mijn jongste is net 1 1/2 geworden. :m:

groet,

Pierre

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.