Ga naar inhoud

sleutel

herbert

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb centrale vergrendeling(zal standaard zijn) maar geen ab.

nu is vorige week de tas van mijn vriendin gestolen met daarin de sleutel van de z3 B) . nu zat ik erover te denken deze set te kopen My Webpage

maar ik heb geen idee of dit zelf in te bouwen is. kan wel een draadje doorverbinden maar welke???

• Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
hallo,

ik heb centrale vergrendeling(zal standaard zijn) maar geen ab.

nu is vorige week de tas van mijn vriendin gestolen met daarin de sleutel van de z3 B) . nu zat ik erover te denken deze set te kopen My Webpage

maar ik heb geen idee of dit zelf in te bouwen is. kan wel een draadje doorverbinden maar welke???

Leuk setje, er zit een aansluitschema bij wat niet zo moeilijk is om zelf te doen :m:

Geplaatst:

verder kun je die setjes vaak op ebay kopen B)

Geplaatst:

Mischien zijn ze wel zo vriendelijk om een installatie handleiding te mailen?

Ik ben wel benieuwd of het werkt; ik heb wel a.b., maar ik wil graag van die losse lompe a.b. af.

Geplaatst:
verder kun je die setjes vaak op ebay kopen :D

Zoals hier.

Geplaatst:

vandaag het setje aangesloten,heb hem in de kofferbak geplaatst en aangesloten op de cv van de kofferdeksel en de achter knipperlichten.na een paar zekeringen te hebben versleten ging het vrij vlot maar toch een uurtje of 2 bezig geweest. werkt perfect groot bereik en de lichten knipperen mee. nu nog de bijgeleverde sleutels laten maken en de transpoder in de klapsleutel plaatsen.

Geplaatst:
vandaag het setje aangesloten,heb hem in de kofferbak geplaatst en aangesloten op de cv van de kofferdeksel en de achter knipperlichten.na een paar zekeringen te hebben versleten ging het vrij vlot maar toch een uurtje of 2 bezig geweest. werkt perfect groot bereik en de lichten knipperen mee. nu nog de bijgeleverde sleutels laten maken en de transpoder in de klapsleutel plaatsen.

Kun je met deze set ook het alarm aan en uit schakelen?

Staat er ergens een merk en type genoemd? dan kan ik op

Google wat meer informatie zoeken.

Geplaatst:

denk niet dat je er een alarm mee kunt aansturen. zitten geen knopjes op de ab daarvoor.

heb er ook niets van in de beschrijving zien staan.het merk is spy staat geen type nummer op.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen