Ga naar inhoud

Voor alle mensen die getroffen zijn


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Iedereen die proffesionele hulp zoekt, ten gevolge van de downtime kan terecht op:

www.slachtofferhulp.nl

Ik heb wél alle ebays ter wereld gezien, vanavond! :blush:

:schater::schater: Jij ook al :D :blink:

Link naar reactie
Iedereen die proffesionele hulp zoekt, ten gevolge van de downtime kan terecht op:

www.slachtofferhulp.nl

Ik heb wél alle ebays ter wereld gezien, vanavond! :blush:

:schater::schater: Jij ook al :D :blink:

Yep, kwam je tegen. -_-

Link naar reactie

Zo wat een rustige en vervelende avond was het gisteravond eindelijk een keer vroeg op bed,nu na tien keer proberen in te loggen eindelijk ontdekt wat mijn password was :fiew: .

Link naar reactie
Doen ze ook aan huisbezoek?  we zijn nl. op zoek naar onszelf en misschien kunnen ze ons thuis brengen  ;)

Anne

Komen we wéér bij Koot en Bie terecht. :blink:

Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets

Soms net echt, maar meestal kitsch, want wie speelt er nog zichzelf

Weet je nog wanneer dat was, toen je nog geen ander was

Niet in harnas achter glas, maar je eigenlijke zelf

refr.:

Zoek jezelf broeders, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf

Dikkerdoenerij genoeg, op kantoor en in de kroeg

Als je nou 'ns geen masker droeg, zou je dat niet beter staan

Wat moet je met die Januskop, daar schiet niemand iets mee op

't Is een kwestie van een knop, die moet enkel even om

refr.:

Zoek jezelf zusters, vind jezelf, wees en blijf alleen jezelf

De man die op z'n tenen loopt en alleen zichzelf verkoopt

En nooit iets in z'n oren knoopt, die gaat nog eens lelijk dood

En met make-up van oor tot oor stelt z'n vrouw een ander voor

En hebben ze nog steeds niet door dat een glimlach beter staat

Link naar reactie

Ik geloof niet dat het stukje in een liedje zit en ik weet ook niet meer zeker of hij van de vieze man was of van de 2 haagse vrinden, maarre wij hebben het hier nog vaak over het goed kauwen op je eten.

"van goed kauwen, krijg je zulke goede sperma dat je een volwassen man van 2 hoog van zijn brommer kunt schieten" :schater::schater::schater:

Link naar reactie
Ik geloof niet dat het stukje in een liedje zit en ik weet ook niet meer zeker of hij van de vieze man was of van de 2 haagse vrinden, maarre wij hebben het hier nog vaak over het goed kauwen op je eten.

"van goed kauwen, krijg je zulke goede sperma dat je een volwassen man van 2 hoog van zijn brommer kunt schieten"  :schater:  :schater:  :schater:

Goed kauwen, zodat je eten goed in je bloed wordt opgenomen. Van (de LP) Hengstenbal, 1977.

EDIT: Letterlijk: En goed kauwe, dat is belangrèk, goed kauwe hè, dat je etuh gelèkmatig in je bloed komp. Goed kauwe is je halve ete...

Link naar reactie

Heerrûh, heerrûh, ik sta geheel versteld bij zoveel eigûhtijdse poezie: wis niet dat de partij nog zoveel supportâhs had.

Wat mij betref voeg ik graag nog effuh toe: "Mag niet, kan wel, dus doen we het".............. Natuurlijk iedereen rijk en vooral volledig zelf-supporting!

Michiel :schater: .

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.