Ga naar inhoud

interieurkleur + geluidsinstallatie vraagje


Aanbevolen berichten

Ik heb 2 vragen voor jullie, ik weet dus nog altijd niet wat ik moet zeggen als ze aan me vragen welke interieurkleur ik heb. Hier enkele foto's.

Het is moeilijk te zien op de foto's die ik getrokken heb omdat het al donker was aant worden, ik zet een paar foto's van mij, en ook 1ne wat ik eens heb gevonden op het net.

asi12626566pt.jpg

asimpower2oy.jpg

foto's van andere wagen

10815143uh.jpg

10815150zz.jpg

Hier dan een foto van mijn koffer, let vooral op die box aan de linker kant, is dit nu een harman kardon Hifi of een harman kardon Tiptop installatie :rolleyes:

Ik moet me eens een uitdraai vragen van de wagen. Heb het gezien toen ik hem kocht maarja, dan heb je zo een raar gevoel, dan let je niet op die optielijst ;)

asi12626550wz.jpg

fototjes zijn van vandaag ;)

Link naar reactie
  • Reacties 13
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ja daar was ik ook net aan het kijken, lijkt me kiwi :rolleyes: Veel gecombineerd met Phoenix gelb, wel apart bij dat zwart ;) :D

Audio heb ik geen idee, idd een uitdraai vragen bij de Stealer altijd leuk voor bij de auto.

Of misschien ff met je chassisnr naar de online ETK ;)

Link naar reactie

Sledge wat ben jij snel :D

Dan heb ik dat toch al goed ;) niet dat ik iedereen wat ben wijs aant maken want ik zou het niet met zekerheid durven zeggen, maar nu weet ik het wel zeker :D

En de muziek installatie? Heb ik je niet laten zien hé of wel? die box in het koffer :m:

sneller als de wind, ben weer te laat ;)

Maar volgens mij heb je harman kardon Hifi en harman kardon Tiptop. Op iedere box staat HK, heb vandaag gekeken :rolleyes:

Link naar reactie

Klopt, ik heb / had het HiFi systeem ;)

Dus wel een versterker, maar geen sub en wel weer tweeters in het dak (jaja) en dubbele tweeters in de deur :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.