Ga naar inhoud

M techniek onderstel


roco

Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 maanden later...
Gast wannaplay

Maandag mijn z3 ingevoerd vanuit duitsland. Die man zei dat er ook een m-onderstel onderlag. :D

Heel leuk allemaal, maar dit heb ik dus nergens gelezen bij aanschaf. Is er dus een manier om dit zelf na te gaan?

Link naar reactie

Gewoon bij de dealer een uitdraai van je auto op chassisnr laten maken, staan alle fabrieksextra's op. Kan volgens mij bij alle recente BMW's, Nederlands of Duits of Amerikaans.

Kan natuurlijk ook naderhand gemonteerd zijn, is de enige remedie kijken of je ergens een BMW-nummer ziet op een demper of een veer(poot)!

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Maandag mijn z3 ingevoerd vanuit duitsland. Die man zei dat er ook een m-onderstel onderlag. ;)

Heel leuk allemaal, maar dit heb ik dus nergens gelezen bij aanschaf. Is er dus een manier om dit zelf na te gaan?

Zeker als je hem uit duitsland hebt, staat dat (net als bij die van mij) in de papieren van de auto. Ik zal de exacte duitse benaming vanavond even opzoeken. Maar je hebt gelijk dat je het controleert; bij mijn vorige was het ook gezegd, maar bleek het er niet onder te zitten. Wel kan je het duidelijk merken: op snelheid een verkeersplein nemen zorgt ervoor dat je zonder het M-onderstel echt behoorlijk overheld; met het M-onderstel doet ie dat zeker niet, maar heeft ie wel meer neiging naar onderstuur.

Link naar reactie

Bij mij stond in de offerte "sportonderstel met sper differentieel", komt dit op hetzelfde neer?

Wat betreft dat hangen, ik blijf versteld staan hoe recht 'tie in de bochten blijft (advies snelheid 50, en gas bijgeven in de bocht tot 90 zonder een centje pijn) maar dat zal sowieso bij alle roadsters zo zijn.

Link naar reactie
Bij mij stond in de offerte "sportonderstel met sper differentieel", komt dit op hetzelfde neer?

Wat betreft dat hangen, ik blijf versteld staan hoe recht 'tie in de bochten blijft (advies snelheid 50, en gas bijgeven in de bocht tot 90 zonder een centje pijn) maar dat zal sowieso bij alle roadsters zo zijn.

Dan heb je wel het sport onderstel. Met een standaard leun je lekker tegen je deur aan.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hoe zit dat dan bij een coupe?

Hebben alle versies ( 2.8, 3.0 en M ) een M-onderstel?

Is dit een onderdeel van de standaarduitrusting, net als het M-stuur?

Hoe is dat na te gaan? Ook ik heb mijn coupe uit Duitsland gehaald.

Ben benieuwd!!!!!!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.