Ga naar inhoud

tuning van de M


joachim

Aanbevolen berichten

Als je langs komt dan rijden we ff snel naar D kunnen we wat vergelijkingen doen. :D

Nu met de Hardtop heb ik immers ook een beetje een QP. :D

Wat ik zo lees heeft de S50 wat meer draaimoment maar gaat de S54 nog sneller en langer de toeren in. :D

PS Ivo heb je niks aan die wordt nog verslagen door een 1.8 met zijn veel te grote achterwielen :D

Die van jou is getuned dus das oneerlijk :D , maar we doen de vergelijking wel eens, auto staat nu nog op stalling dus het zal niet voor int weekend zijn :D

Tot zaterdag ;)

De S50 heeft zijn maximum draaimoment al bij 3500 toeren geloof ik, dat is heel snel, de S54 bij 4900tr. Dit is theoretisch, praktijk zal zich wel eens uitwijzen :rolleyes:

Greetz BmwM-optic

Link naar reactie
  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben wel getuned maar heb maar ca. 330 pk-tjes komt dicht in de buurt van jouw originele 325. Neem tenminste aan dat de S54 niet lager scoort dan de fabrieksopgave zoals de meeste S50, ik had met pijn en moeite 310pk. :D

Mooie meting is de meting van 100 naar 200 opschakelen vanaf de 3e versnelling :rolleyes:

Link naar reactie

dit lijkt me een goed idee, opschakelen vanuit derde :rolleyes:

Ik geef eerlijk toe dat ik niet ruw ermee rijd, vooral op de versnellingsbak en koppeling ben ik heel zuinig, je zal me niet snel vanuit stilstand volle poelle zien vertrekken. En ook het doorschakelen doe ik rustig aan :D

En sledge, jij mag gerust filmen :D

mss eens een meetingske arrangeren op de nordschleife, er zullen wel meer mensen zijn die dat daar allemaal wel eens willen zien. maarja, back on topic.

Pierre, had jij niet een kleinere eindoverbrenging? was het resultaat goed voelbaar?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.