Ga naar inhoud

etk cd

herbert

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, ben sinds kort de trotse eigenaar van een zwarte z 3 uit 99 en zodoende op dese site terecht gekomen en wil even zeggen dat het een hele informatieve site is die ik nog vaak zal bezoeken en ook gelijk mijn eerste vraag; heb zo´n ETK cd gedownload en daar moet je schijnbaar een site invoeren of zoiets, iemand een idee welke?

groet herbert

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Bedankt voor het compliment, Herbert, de bezoekers maken deze site :blink:

ETK? Als je de 2005 versie hebt, dan moet je blijkbaar een dealer code invoeren. Daarover is in een ander topic al een discussie.

Als je de oudere versie hebt, zou het zo moeten werken... :unsure:

Gast Gast_herbert
Geplaatst:

ik heb hem van e-donkey zijn 2 cd´s, is de 2005 versie dus zal het nog eens proberen

Geplaatst:

ja net zoiets als kazaa, maar heb ze ff op cd gezet dus als je je adres doorgeeft kan ik ze wel opsturen, krijg hem bij mij alleen nog niet werkend dus of je er iets aan heb....

Geplaatst:

Dag !

heb e.e.a. gedownload (1 TIS torrent leidt tot 3 downloads), nu heb ik 3 bestanden:

tis.img (718.580 kB)

TIS.cue (1 kb)

TIS.ccd (1kb)

hoe in hemelsnaam moet ik dit opstarten om TIS te installeren ? eerst op dvd branden, iso format ? geen idee....

help ! please

groet, Felix

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen