Ga naar inhoud

Visioflex ruitenwissers


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hi

-1x for the VW Bora    10-2000.  53-48cm

-1x for the VW Golf 4      53-48 cm

-1x for the VW Golf 3    53-48 cm

-10x for the BMW Z3     51-51 cm

all the visioflex wipers is for cars with hook-wiperarm

13 x 28,- euro = 368,- euro

postage free.

BMW Z3 have all the same wipers.

thanks

best regards

newie

Alle mensen die vantevoren overmaken: alvast bedankt. Ik sta n.l. al rood :unsure:

Betaling gaat nu geschieden.

Link naar reactie

Ik heb net even wat metingen verricht. Ik kan je hetvolgende melden:

Mijn huidige wappers zijn idd 50 cm.

De ruimte die ik aan alle kanten overheb is net iets meer dan 1 cm.

Als het aansluitpunt van de 51cm wapper verhoudingsgewijs op dezelfde plek zit, wordt ie dus aan weerszijden 0.5 cm langer. Dit moet geen enkel probleem zijn, sterker nog je blikveld wordt vergroot. Ik hou het voormezelf lekker op 51cm -_- Dus je mag het zeggen.... <_<

Link naar reactie

De Visioflexen zijn binnen!

Gelijk geprobeerd. Moest mijn Best. kant wisserarm wel een fractie bijbuigen want hij maakte een net iets verkeerde hoek (deed het niet goed) Nu zitten ze perfect. Ze wissen prima, volgens mij net zo goed als gewone wissers, maar het ziet er wat gelikter uit.

De mensen die op willen halen zijn welkom. Opsturen gaat hopelijk zaterdag pas maar ik heb het HEEEL erg druk dan, voor de kerst, dus ik vrees dat het een weekje later wordt.

Ik neem ze e.v. ook mee naar de borrel.

Link naar reactie
De Visioflexen zijn binnen!

Gelijk geprobeerd. Moest mijn Best. kant wisserarm wel een fractie bijbuigen want hij maakte een net iets verkeerde hoek (deed het niet goed) Nu zitten ze perfect. Ze wissen prima, volgens mij net zo goed als gewone wissers, maar het ziet er wat gelikter uit.

De mensen die op willen halen zijn welkom. Opsturen gaat hopelijk zaterdag pas maar ik heb het HEEEL erg druk dan, voor de kerst, dus ik vrees dat het een weekje later wordt.

Ik neem ze e.v. ook mee naar de borrel.

Als je thuis bent ............morgen laat in de middag of in de avond???

Link naar reactie

ziet er gelikt uit, goed plan (al zeg ik het zelf ;) ) :D

DJL: laat ff je bankgeg. weten, stuur ik je geld, zodat je ze naar mij kunt opsturen :lol:

Link naar reactie
Als je in de buurt bent... ik heb ze bij me.

moet toch naar A'dam vandaag... een uur of vier 's middags? gaat dat? En waar? PM het anders ff.

:lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.