Ga naar inhoud

Visioflex ruitenwissers


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 149
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

was een geintje, Sledge .. ik vergat deze toe te voegen;

:schater:

Ja dat zal wel. :) ;)

:muur::rolleyes:

Sledge durft wel zeg, tegen de Grote Baas. ;) :schater:

sledge is ook moderator en staat als eerste op de lijst qua posts ( zolang het duurt chris xl gaat snel ) kan je wel een potje breken nietwaar :schater::schater:

Link naar reactie

Ik heb gister nog eens bij de Halfords gekeken, en daar hebben ze die dingen iig niet (dat wist ik al) maar ook de Bosch Aero Twin niet. Zelfs geen normale Valeo wappers. Ze hadden alleen huismerk en normale Bosch wappers. Dat valt best tegen zeg.... :rolleyes:

Link naar reactie
Ik heb gister nog eens bij de Halfords gekeken, en daar hebben ze die dingen iig niet (dat wist ik al) maar ook de Bosch Aero Twin niet. Zelfs geen normale Valeo wappers. Ze hadden alleen huismerk en normale Bosch wappers. Dat valt best tegen zeg.... :lol:

ik was er vandaag nog... mijn god, wat een stel onnozelaars. wisten niet eens wat ze zelf verkochten... :foto:

Link naar reactie
:blink: zit dat? ken ik niet eens...

Als je de Wandelweg doorrijd kun je halverwege bij de snackbar de wijk in, de weg rijd je door tot einde met een motorzaak aan je linkerhand, rechtsaf dan ± 200 m doorrijden, voila Autoparts.... :rolleyes:

Echt 5 minuten bij jou vandaan :m:

Link naar reactie
Ik heb ze een paar weken geleden gewoon bij de dealer gehaald, 22.72 excl. btw per paar, wel met 20% korting maar dan is het nog goedkoop volgens mij (incl. montage.)

André

ow ja ze doen het prima.

Visioflex of "gewone" ? :unsure:

inclusief montage
^_^
Link naar reactie
Ik heb ze een paar weken geleden gewoon bij de dealer gehaald, 22.72 excl. btw per paar, wel met 20% korting maar dan is het nog goedkoop volgens mij (incl. montage.)

André

ow ja ze doen het prima.

Visioflex of "gewone" ? :D

inclusief montage
:lol:

Nee originele (jaja beetje late reactie).

André

Link naar reactie

Het is Ivo dus niet glukt om ze te vinden in Essen.

Ik zie ze nu op ebay staan met aanbieding.

Heb de man al een mailtje gestuurd met of ie geinteresseerd is in een groepsaankoop en dan naar nederland te sturen.

tot zover:

De Centurion (1x) wordt toegestuurd

DJL (1x Z3 1x Golf)

Panoje (1x) haalt op

Chrissle Fasjizzle (1x?) haalt op?

Ad Leijtens (2x Z3)

martijn (2x Z3 1x Bora)

ivodl (1x)

Visioflex

Link naar reactie

De meneer van 29,95 heeft teruggestuurd dat ie wel wel korting wil geven afhankelijk van de hoeveelheid gegadigden. Dus mensen, meld u aan!

Goede wappers voor de prijs van standaard prullen! (nee, nog goedkoper ook)

Eind deze week ga ik bestellen.

Ik ga ze ook voor de golf nemen denk ik, kan m'n vriendin ook wat zien :)

Link naar reactie

ik ook eens setje, maar vraag zeker of de man direct naar ieder apart kan versturen, anders zit je weer met EUR 5,50 pakketkosten in NL :)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.