Ga naar inhoud

Wat betalen jullie voor je verzekering??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is dan in verhouding goedkoper, waar???

Interpolis ... en die premie is nog zonder de pakketkorting van 9% ...

Let op: ik woon in een postcodegebied met lage criminaliteit, scheelt ook weer in de kosten :huh:

Link naar reactie

Z3 2.8i handgeschakeld, 6 jaar schadevrij voor nog geen € 45/maand :huh:

voor WA-extra.

Dit kan bij Unigarant.

Als je bij independer kijkt moet je goed opletten!! Dit sluit vaak niet aan met de werkelijkheid. Ik heb gewoon via verzekeringskantoor geregeld

SUCCES -_-

Link naar reactie

Heb mijn coupe van 99 verzekerd bij de aegon,all risk 75%no claim en betaal 89 euro per maand.

Aegon kent een vervangingswaarde dat houd in dat,de waarde van het betreffende object direct voor de schadegebeurtenis,overeenkomende met de prijs waarvoor eenzelfde of een soortgelijk object van gelijke ouderdom kan worden aangeschaft.(tekst uit devoorwaarden)

Naar mijn idee is dat veel beter dan een dagwaarde,de dag waarde van onze auto's zal een stuk lager liggen dan de handelswaarde.

Maar er zijn vast goedkopere verzekeringen.

groet Huub :huh:

Link naar reactie

Zojuist ff wezen surfen, bij vergelijk.nl kom ik op een goedkoopste aanbieder voor 1350 euro.

Unigarant geeft op de site een of andere foutmelding en bij interpolis hangt hij zich iedere keer op net voordat de premie berekent moet worden.

Kunnen zeker zo'n dure auto niet aan :huh:

een ding is zeker, die verzekeraars hebben hun zaak niet zo goed voor elkaar als Ivo op zijn forum.

Dan maar weer terug naar the good old phone :fez:

Link naar reactie
Ik betaal(de) 98 per maand, maar dan met 45% No Claim  B)

Wel km beperking van 12k per jaar  :huh:

sorry, moet 108 zijn :D

en met 70%

-_-

misschien moet ik ook maar eens op zoek :D

Link naar reactie

Ik heb even geinformeerd bij de maatschapij waar ik nu verzekerd ben"Unive" en gevraagd wat mijn auto gaat kosten per maand.

Ik heb 65% no claim en kom op ongeveer 90 euro pm, en het standaard alarm van bmw die er op zit geeft een diefstal dekking tot 80%.

Bij een klasse 3 alarm krijg je 90% uitgekeerd bij diefstal.

Link naar reactie
Gast Gast_robbertbmwz3

Hallo allemaal,

Al ben ik nog niet zo lng lid, ik heb misschien toch een goed idee.

Mijn moeder heeft 25 jaar lang een assurantiekantoor gehad, en heeft dus voor mijn z3 een volle dag zitten bellen om uiteindelijk de beste polis te pakken te krijgen. Ik zit op dit moment in Spanje en heb dus mijn polis niet bij de hand. Wel weet ik dat ik via de bootjes club (ik had voor mijn z3 een bootjes) een EXTREEM goedkope verzekering had afgesloten. Collectief verzekeren kan tot meer dan 40 % schelen per polis !!!!!!!!!!! Maar dan moeten we minimaal (denk ik) met een groep van 50 personen komen.

Moet ik (of mijn moeder) hier tijd en energie in steken ????? ik denk dat het van 100 euro p. mnd. misschien kan zaken naar tussen de 50 4n de 70 euro !!!!

Maak hier anders een poll van (dat kan ik niet) , en bij minimaal 35 enthousiaste inschrijvingen wil ik wel mijn best gaan doen.

M.v.g. Rob

C.g.u.

Link naar reactie

50 tot 70 euro voor allrisk is wel enorm interessant. Ik neem aan dat ze dan

zo mijn huidige polis overnemen.

Ik denk wel dat hier veel z3 eigenaren voor te vinden zijn icl. ikzelf!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.