Ga naar inhoud

Aanschaf Z3 coupe 2.8


Gast Ramon Speelpenning

Aanbevolen berichten

Gast Ramon Speelpenning

Hallo,

Ik overweeg om een z3 coupe 2.8 aan te schaffen. Waarschijnlijk zal ik er 1 vanuit duitsland importeren vanwege de gunstige prijzen. Natuurlijk let ik op de onderhoudsboekjes en algehele indruk van de auto enz. Maar ik ben geen autotechnicus.

Zijn er specifieke aandachtspunten van toepassing bij de aanschaf van een z3 coupe 2.8 1998/1999.

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet,

Ramon

Rotterdam

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geen andere dingen als bij andere gebruikte auto's

Onderhoudsboekje, complete historie en het voordeel van duitsland dat je ook nog een keer de Km-stand en de schadevrijverklaring schriftelijk krijgt van de verkoper, dan liefst kopen van de 1e eigenaar, kun je op de fahrzeugbrief zien.

Suc6,

Pierre

PS Er staat op dit moment een mooie 3.0 te koop voor 18999 en een 2.8 voor 15800! Kijk je Hier

Link naar reactie

Je kan ook eentje kopen met een ongeval via een dealer. Men moet je in Duitsland namelijk alles voorleggen van wat er kapot was en wat men vervangen heeft.

Bij mijn Qp kreeg ik een kopie mee van alle onderdelen en de herstelling zelf na een ongeval. Let wel : voor ik de wagen kocht, natuurlijk. De wagen werd daarna op de brug gereden en een meestergast wees me alles aan wat hersteld of vervangen werd.

Dit kenbaar maken is in Duitsland zo wettelijk bepaald. Als je kan bewijzen dat men informatie of dingen voor je heeft achtergehouden, dan kan je de wagen terugbrengen en krijg je je geld terug. Deze termijn bedraagt zelfs één jaar.

Succes met je zoektocht

Link naar reactie

Ja, je kunt beter in D kopen dan in NL, wat dat betreft.

Die slechte naam van invoerauto's komt net van NL handelaren die schadeauto's in D kopen, alle bewijsstukken vernietigen en dan als schadevrij met teruggedraaide klok verkopen.