Ga naar inhoud

Z3 kwaal?


Not2Fast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hehe rilt dat niet altijd een beetje bij 180km/h? B)

Vandaag eens met de MC naar het werk gereden, en ja, boven de 180 trilt er wat meer dan normaal :lmao:

Link naar reactie
Hehe rilt dat niet altijd een beetje bij 180km/h?  B)

Vandaag eens met de MC naar het werk gereden, en ja, boven de 180 trilt er wat meer dan normaal :lmao:

Toch niet geflitst mag ik hopen hehe

Link naar reactie

Toch maar 'ns al mijn handigheid bijelkaar gezocht en aan het draaien, trekken en schroeven gegaan :huh:

Als handleiding Z3 spiegel demontage gebruikt.

Uiteindelijk probleem grotendeels opgelost door (inderdaad 'z3') de 2 inbusbouten flink aan te draaien, maar in mijn geval belangrijker; de 4 kruiskopschroeven van de electrische verstelling aan te draaien! Die zaten aan allebei de kanten redelijk los.

Ik kan nu in elk geval de objecten in de spiegels weer herkennen als ik erin kijk boven de 100kmh! -_-

Link naar reactie
de 4 kruiskopschroeven van de electrische verstelling aan te draaien! Die zaten aan allebei de kanten redelijk los.

moeten die niet juist was los zitten ivm speling als de elektrische verstelling de spiegel verplaatst :huh:

Link naar reactie
moeten die niet juist was los zitten ivm speling als de elektrische verstelling de spiegel verplaatst  :huh:

Zou best kunnen.

De spiegels bewegen nog, verwarmen nog en trillen nog maar nauwelijks. Ik vind het wel best. -_-

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.