Ga naar inhoud

weinig power...?


klaaz

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag voor het eerst gereden in mijn M, ik was eigenlijk best wel gespannen omdat ik vaak lees hoe veel power die motor wel niet leverd, maar nu heb ik er in gereden en heb de indruk dat er iets niet helemaal goed is.

Mijn kameraad heeft een 2.8 en die trekt harder dan die van mij.

Ik zit zelf te twijfelen of het vanos syteem wel werkt zoals dylotic het ook had, maar kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan zien of vernemen, en wanneer begint het vanos systeem te werken?

De auto trekt redelijk goed door tot 4500 toeren maar gaat dan heel langzaam richting de 6000 toeren.

Toch loopt de auto stationair wel goed in tegenstelling to die van dylotic.

Ook heeft de auto nu meer dan anderhalve jaar stilgestaan, dus kan ook zijn dat de auto eerst weer wat los moet komen, maar dat mag volgens mij niet zo heel veel verschil maken...

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Uh heel langzaam richting de 6000 toeren??? !!! B) :rolleyes: ;)

Ik zou als ik jouw was maar eens naar de dealer gaan boven de 4500 toeren

ewordt een M wakker en "SHIET" hij naar de 7500 toeren!!

Dit is DUIDELIJK!! een VANOS probleem!

Link naar reactie

Gelukkig was het dus niet mijn vanos systeem. Ik was er niet rustig over en heb vanmiddag weer onder de kap gekeken en zag ineens dat de gaskabel vrij slap tussen de gashevel en zijn steller zat, en heb die wat strakker gezet, en daarna gelijk een proefrit gemaakt en ja inderdaad vanaf 4500 komt de M dus goed los...

Hoe die gaskabel zo slap is gekomen is me een raadsel, maargoed het probleem was dus vrij snel en makkelijk te verhelpen.

Link naar reactie
  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.