Ga naar inhoud

BlueVision (was: Hoen Xenonmatch) verlichting


Ivo

Aanbevolen berichten

Klaaz / Pierre101 / Not2Fast

Jullie hebben een mail over de kosten. Verder hebben we allemaal 2 setjes 5W5 gekregen (ff onderhandelen :blush: ).

Dus graag betalen en dan komt het pakketje eraan!

:unsure:

Link naar reactie
  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die van mij waren er ook gisteren met de post, duizendmaal dank Ivo :sleepy: :D

Kijken of ik zaterdag tijd vind om eens mijn handen open te gaan halen aan dat gefrunnik of zijn er vrijwilligers met pianovingertjes!! B)

groet,

Pierre

PS: Als er nog iemand witte xenonstadslichtjes nodig heeft!!

Ik heb volgens mij nog twee setjes over!!

Link naar reactie

ik heb gisteren de stadslichten ingebouwd: dat is dus duidelijk een verscil (veeeel witter).

Maar de rest: tering dat wordt weer werken met sleutels en schroevendraaiers ;) B)

Link naar reactie

Zojuist mezelf een uurtje verlof gegund, 15.00 uur rustig alle gereedschap verzameld, radio aan, auto ff laten afkoelen en dan begonnen, airbox eruit moest toch nog een rubbertje vervangen en de pijp voor de luchtaanvoer optimaliseren (zit nu perfect) alle lampjes eruit en erin incl de witte pinkers ff gekeken naar het verschil, mooi wit tov de originele.

Dan aan de andere kant de ruitensproeier bak ff losgedraaid en opzijgehouden, lampies eruit, nieuwe erin, alles mooi opgeruimd en klaar was Pierre,

Net de tune van het nieuws van 16.00 uur!! Piece of cake :D B)

Geen handen kapot of niks!!

Daarna ff proefritje om te kijken hoe en of de airbox werkt, geweldig heb weer zitten smilen in de auto wat loopt zo'n ///M toch super, nu met die airbox nog mooier naar mijn idee!! :D :huh: En wat een geluid met die eisenmann en die airbox.........Ik weet het jongens............maar ik moest het ff kwijt :D

groet,

Pierre

PS Ivo gelukkig had je gelijk met de HB03 en HB04 in plaats van de H7, die moet ik nu ook maar verpatsen, misschien kan mijn broertje ze wel gebruiken op zijn GTI-tje!

Link naar reactie

Nou, ik ben ook net klaar, man wat een rotklus :o

Maar goed, er zat een lamp los, het ruitensproeier reservoir zat niet goed vast en wat kabels liepen niet netjes. Dus dat kon ik mooi rechtzetten in 1 moeite door <_<

Alles zit erin en ik ben blij ^_^

Pierre: goed om te horen dat mijn advies klopte (zeker na tip van Dylotic)

Verder denk ik eraan om de zijknipperlichten ook te vervangen door die BlueVisions. Mag wel niet, maar ziet er VEEEELLLL mooier uit :smart:

Link naar reactie
Verder denk ik eraan om de zijknipperlichten ook te vervangen door die BlueVisions. Mag wel niet, maar ziet er VEEEELLLL mooier uit :smart:

Daar viel mijn oog ook al op, zijn dat dezelfde lampies, ff checken, maar dan heb je blauwe ipv oranje, beter de originele witte stadlichtjes erin stoppen is het mooi wit van buiten <_<

Link naar reactie

Verder denk ik eraan om de zijknipperlichten ook te vervangen door die BlueVisions. Mag wel niet, maar ziet er VEEEELLLL mooier uit  :smart:

Daar viel mijn oog ook al op, zijn dat dezelfde lampies, ff checken, maar dan heb je blauwe ipv oranje, beter de originele witte stadlichtjes erin stoppen is het mooi wit van buiten ^_^

Zijn dezelfde lampjes, en dat blauw kleurt bij Estoril wel OK, net als het blauw van de Osrams Silverstar (of hoe heten die tegenhangers van de SilverVisions ook al weer <_< ) :o

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Nou, ik ben ook net klaar, man wat een rotklus :m:

Maar goed, er zat een lamp los, het ruitensproeier reservoir zat niet goed vast en wat kabels liepen niet netjes. Dus dat kon ik mooi rechtzetten in 1 moeite door :m:

Alles zit erin en ik ben blij B)

Pierre: goed om te horen dat mijn advies klopte (zeker na tip van Dylotic)

Verder denk ik eraan om de zijknipperlichten ook te vervangen door die BlueVisions. Mag wel niet, maar ziet er VEEEELLLL mooier uit :lmao:

oh ja, ik heb ook het luchtfilterhuis (rechts) los moeten halen. Maar toen kon ik het mooi eens leegschuden, man, wat een troep zat daarin :huh::lol:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.