Ga naar inhoud

ff weg!


Michiel

Aanbevolen berichten

Vriend(inn)en,

Ik groet u allen recht hartelijk en laat u bij deze weten dat het mij weer even genoeg geweest is :muur: hier.

Ik ben de komende twee weken op een berg met zwembad aan de Costa Blanca en kom er slechts af voor het hoogstnodige :schater: ;) :kewl: :foto: :chick: B) :D :cool: :fiew: :muur::wub:

en daarna laat ik mij weer omhoog rijden. U begrijpt: de Z3 blijft eenzaam achter in de hollandse garage :( .

B) Michiel B) .

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Yep, zonder Z, maar.................. dus met een adsl-aansluiting ter plaatse. Het zou me echt teveel geworden zijn om

- de posts na ruim 2 weken door te moeten werken of

- ze allemaal weg te lazeren en vooral

- jullie zolang te moeten missen.

Dus als er even niet op me gelet wordt (siestatijd bijv.), kan ik mij weer even overgeven aan onze lichte forumverslaving.

Het is hier 30 graden :lmao: en de temperatuur van het zwembad is 27,5 graden. Levensgevaarlijk dus: onderkoeling dreigt voortdurend.

:schater: Michiel :schater:

Link naar reactie
Yep, zonder Z, maar.................. dus met een adsl-aansluiting ter plaatse. Het zou me echt teveel geworden zijn om

- de posts na ruim 2 weken door te moeten werken of

- ze allemaal weg te lazeren en vooral

- jullie zolang te moeten missen.

Dus als er even niet op me gelet wordt (siestatijd bijv.), kan ik mij weer even overgeven aan onze lichte forumverslaving.

Het is hier 30 graden ;) en de temperatuur van het zwembad is 27,5 graden. Levensgevaarlijk dus: onderkoeling dreigt voortdurend.

:schater: Michiel :schater:

Ik wist het, je kunt ons niet missen! Je mist het gel*l over L&B, domstrebes en meer van die kolder. Toch?? :lmao:

Maar je hebt het goed geregeld allemaal, jij mazzelaar! Geniet ervan! :m:

Link naar reactie

Dag Michiel, ik hoorde dat Katrina* gek is op bergen met zwembaden bij voorkeur aan de Costa Blanca.

* Volg je het nieuws een beetje, nu?

Je zult moeite hebben de zaak bij te houden, er is ongelooflijk veel gepost vanavond.

aangepast door Rob
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.