Ga naar inhoud

Hout vervangen voor geflext aluminium


Andre

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik mijn houten interieur vervangen door origineel Geflext aluminium.

Toen ik de chrome ringen van mijn houten set op de nieuwe wilde klikken bleek dit niet meer te passen, de plastic haakjes zijn te lang en de ringen komen een mm of 2 naar voren waardoor ze los zitten en soms gewoon erafvallen.

Iemand ervaring hiermee, ik zag dat Ivo ringen te koop had met een plakrand maar die waren helaas niet bedoeld voor de facelift Z3.

>>???<< wie heeft dit ook gehad/meegemaakt en zijn er dan zoveel verschillende ringen?

André

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Ik had ringen besteld bij Auco.de. Deze waren te groot. Vermoedelijk voor de gefacelifte Z3. Dat konden ze me alleen niet bevestigen.... Teruggestuurd en netjes geld terug gekregen.

Mijn '98-er voorzien van ringen van roadstersolutions.com. Helaas waren de verzendkosten aan de hoge kant, maar ze passen als een dolle op mijn matzwarte middenconsole. Dus op een alu of houten console moet dat ook lukken.

Wellicht heb je bij www.uwf-interieur.com een goedkopere oplossing. Had ik eerder moeten weten..... ;)

Link naar reactie
Ik had ringen besteld bij Auco.de. Deze waren te groot. Vermoedelijk voor de gefacelifte Z3. Dat konden ze me alleen niet bevestigen.... Teruggestuurd en netjes geld terug gekregen.

Mijn '98-er voorzien van ringen van roadstersolutions.com. Helaas waren de verzendkosten aan de hoge kant, maar ze passen als een dolle op mijn matzwarte middenconsole. Dus op een alu of houten console moet dat ook lukken.

Wellicht heb je bij www.uwf-interieur.com een goedkopere oplossing. Had ik eerder moeten weten..... ;)

alu of hout is volgens mij dieper of hoger

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.