Ga naar inhoud

Ovenhandschoenen


Aanbevolen berichten

Hai DJL,

alsjeblieft niet ! geen nieuwe ovenhandschoenen en zeker niet met zo'n Winnie de Pooh, ben zeer blij dat jullie ze BMW kit-zwart gemaakt hebben. Haal binnenkort wel wat nieuws bij Blokker / hema.

Voorlopig Ivo zie ik toch maar af van een Eisenmann, dverleiding is groot, echter prio ligt komend jaar bij het huis, nieuwe bankstellen, plasmascherm etc etc.....

Tot binnenkort !

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hai DJL,

alsjeblieft niet  ! geen nieuwe ovenhandschoenen en zeker niet met zo'n Winnie de Pooh, ben zeer blij dat jullie ze BMW kit-zwart gemaakt hebben. Haal binnenkort wel wat nieuws bij Blokker / hema.

Voorlopig Ivo zie ik toch maar af van een Eisenmann, dverleiding is groot, echter prio ligt komend jaar bij het huis, nieuwe bankstellen, plasmascherm etc etc.....

Tot binnenkort !

Felix toch :rolleyes: : huis en bankstellen okay, maar plasmascherm.............. Je luistert echt liever naar je ijzeren man, dan dat je voor die platte buis hangt <_< !

Michiel.

Link naar reactie

:schater:

Dat Z3 logo op een paar ovenhandschoenen vind ik wel een mooie voor Felix, als aandenken. Nieuwe members zullen zich wel afvragen hoe hij aan die titel komt, kan je altijd nog die ovenhandschoenen als bewijs tonen. Ik vraag wel aan Eva of ze een mooi stel voor je koopt. Daar is ze wel goed in, roze ofzo. Je ontkomt d'r toch niet aan :D

Link naar reactie
Hai DJL,

alsjeblieft niet  ! geen nieuwe ovenhandschoenen en zeker niet met zo'n Winnie de Pooh, ben zeer blij dat jullie ze BMW kit-zwart gemaakt hebben. Haal binnenkort wel wat nieuws bij Blokker / hema.

Voorlopig Ivo zie ik toch maar af van een Eisenmann, dverleiding is groot, echter prio ligt komend jaar bij het huis, nieuwe bankstellen, plasmascherm etc etc.....

Tot binnenkort !

Klinkt heel bekend :D

Heb vanavond trouwens eens lopen zoeken (over offtopic gesproken...) maar kom nog niet echt wijs uir de wereld van de platte TV. Iemand tips? Budget zit ergens tussen de 1 en 2.000 en qua grootte, tja, middelmaatje zeg maar (is dat 70-80 cm?!)

Nee Huub, ik bedoel de TV !!! :lol:

Link naar reactie
Hai DJL,

alsjeblieft niet  ! geen nieuwe ovenhandschoenen en zeker niet met zo'n Winnie de Pooh, ben zeer blij dat jullie ze BMW kit-zwart gemaakt hebben. Haal binnenkort wel wat nieuws bij Blokker / hema.

Voorlopig Ivo zie ik toch maar af van een Eisenmann, dverleiding is groot, echter prio ligt komend jaar bij het huis, nieuwe bankstellen, plasmascherm etc etc.....

Tot binnenkort !

Klinkt heel bekend :D

Heb vanavond trouwens eens lopen zoeken (over offtopic gesproken...) maar kom nog niet echt wijs uir de wereld van de platte TV. Iemand tips? Budget zit ergens tussen de 1 en 2.000 en qua grootte, tja, middelmaatje zeg maar (is dat 70-80 cm?!)

Nee Huub, ik bedoel de TV !!! ;)

Even kort dan imo de belangrijkste tips:

1. Ik zou niet voor plasma gaan (duur, energievretend, inbrandproblemen, levensduur). De meeste fabricanten geven ook al toe dat ze gaan stoppen met plasma. Al is het soms wel een mooi beeld..

2. Kies hem niet te groot. In de winkel/showroom lijken die dingen kleiner omdat je er verder vanaf staat en omdat er meer naast elkaar staan. 70-80 cm is inderdaad een mooie maat als je er op 4-5 m vanaf zit.

3. Ga hem ergens bekijken, beeld is heel subjectief. Desnoods koop je hierna het ding via internet (veel goedkoper... :lol: ). Laat de verkoper er niet alleen een DVD in stoppen, maar ook gewoon TV tonen. Dit is vaak toch nog een bottleneck.

4. Samsung panels zijn een van de beste en worden door meerdere fabricanten gebruikt.

Succes,

Link naar reactie

Gisteren heeft een vriend van me een plasmascherm van LG bij de Media Markt gekocht. Prijs € 1.600,= / 102 (of 103?) cm beeld. Vanavond DVD gekeken (in plaats van de Z3 poetsen voor vrijdag :blush: ) Super!

Ik vind het een prachtig beeld én moet bekennen dat je wel een grote huiskamer moet hebben wil je de nodige afstand van het scherm kunnen nemen voor een mooi beeld (staat ook als tip op deze site). Ik zelf ben helemaal gek van de Sony serie .. prachtig qua style (bijna net zo mooi als de Z3) ...

Over de technische details zwijg ik maar, wel zo verstandig ;) Kijk maar eens op www.kieskeuring.nl en zoek onder reviews van plasmaschermen.

Groetjes,

Cora

Link naar het type welke ik vanavond bekeken heb:

http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/se...1257023004F86DA

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.